Název:
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of Corporate Identity and Marketing Communication of MEDIARESEARCH, a.s.
Autoři:
Mazal, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Ivánková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce si klade za cíl stanovit seznam doporučení, postupů a návrhů, na základě kterých by společnost Mediaresearch mohla efektivně využívat marketingové komunikace a budovat jednotnou firemní identitu. Prostřednictvím silné identity pak bude moci ovlivňovat svou image u stakeholderů. V teoretické části jsou popsány jednotlivé prvky podnikové identity včetně pro ně platných současných trendů. Tyto komponenty jsou pak doplněny o vhodné metody výzkumu pro analýzu stávajícího stavu. Na teoretickou část navazuje analýza tržní pozice firmy. Pro vyvozování doporučení jsou kromě analýzy stávajících postupů použity závěry dvou interních zaměstnaneckých průzkumů a pohovorů s představenstvem. Každý prvek firemní identity je analyzován samostatně a z jednotlivých závěrů jsou následně v souvislostech vyvozena marketingová doporučení.This thesis aims to establish the recommendations, proposals and procedures under which the company Mediaresearch will be able effectively use marketing communication and build a unique Corporate Identity. Through strong identity company will be able to influence its image among stakeholders. The theoretical part describes the different elements of corporate identity including the current trends. These components are then supplemented by appropriate research methods for the situation analysis. The theoretical part is followed by analysis of the company's market position. In addition to the analysis of current practices the findings of two internal employee surveys and interviews with the Board are used for the deduction of the recommendations. Each element of corporate identity is analysed separately and marketing recommendations are then drawn in wider context.
Klíčová slova:
design; Firemní identita; image; marketingová komunikace; Corporate Identity; Design; Image; Marketing Communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25623