Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Calculation methods for the Customer Lifetime Value and its application in the cosmetics industry
Baraniaková, Júlia ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rožek, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je popis a vzájemná komparace jednotlivých metod výpočtu celoživotní hodnoty zákazníků ve firmách. Druhým, dílčím cílem je následný výběr vhodné metody postupu při aplikování přístupu CLV v konkrétním podniku. Mezi hlavní použité metody patří literární rešerše zahraničních odborných zdrojů pro zisk potřebných znalostí a následná komparace modelů na základě vybraných kriterií. V poslední kapitole jsou využity výsledky dotazníkového šetření na vyhodnocení konkrétních doporučení pro marketingovou aplikaci výsledků výpočtu CLV v daném podniku.
Return of marketing investment
Bujdová, Darina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rožek, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením efektivity marketingových investic, a to na reálném příkladu modelu využívaného společností Royal Philips Electronics. Nejprve na základě kvalitativního výzkumu prováděného formou osobních semistrukturovaných rozhovorů s marketingovými manažery společnosti Philips a spoluúčasti na dvou marketingových projektech společnosti určuje výhody, nevýhody a omezující prvky současného modelu. Následně to dává do kontextu teoretických východisek a porovnává s praktikami jiných společností, které jsou jedním z výsledků kvalitativních rozhovorů. Výsledkem je návrh vylepšení současného modelu měření ROI marketingových investic.
Marketing hazardniho průmyslu
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřuje na současný, jak globální tak lokální, hazardní průmysl s důrazem na internetový hazard. Práce začíná popisem různých typů hazardních her spolu s jejich jednotlivými verzemi. Speciální kapitola je věnována internetovému hazardu s popisem specifik této formy hazardních her a informacemi o legislativním rámci v EU a USA. Další kapitola je věnována psychologii hráčů hazardních her spolu s problematikou herní závislosti. Následující část popisuje vývoj a současný stav českého hazardního průmyslu s představením hlavních hráčů jak z oficiálního tak šedého trhu. Druhá část práce je věnována případové studii na zavedení nové internetové loterie společností Fortuna Entertainment Group na Český trh. Tato případová studie byla vytvořena na základě sekundárního výzkumu z úspěšných případových studií z oblasti hazardního průmyslu z celého světa.
Marketing a RFID
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Malý, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o možnostech využití technologie RFID v marketingovém mixu. V úvodní části je věnován prostor historii technologie, funkční stránce a předním společnostem v oboru. V aplikační části přibližuje možnost využití v oblasti kontroly kvality a v oblasti retail marketingu. V práci je rozvinuta teorie dynamické tvorby ceny na základě časových jednotek. Speciální kapitola je věnována využití v oblasti komunikace, kde technologie RFID je popisována jako zdroj klientských informací, na jejichž základě vznikají rozsáhlé databáze o klientech, a které jsou posléze použity pro vytvoření osobní nabídky pro každého zákazníka. V závěru jsou zmíněny legislativní bariéry a je nastíněna budoucnost technologie spolu s predikcí ceny jednoho tagu. Přílohu představuje - Pracovní dokument o otázkách ochrany údajů, které souvisejí s technologií RFID vydaný nezávislou poradní skupinou na poli Evropského parlamentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.