Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika marketingu v Číně
Hlaváč, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá novými trendy a specifiky marketingu v Číně. V první části se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingového plánu, specifickým aplikacím marketingu v Číně a zvláštnostem čínského spotřebního trhu. V další části práce je pak vytvořen návrh marketingového plánu pro společnost IREC působící na trhu IT a technologií v Pekingu. Je provedena podrobná situační analýza včetně rozboru SWOT. Na základě těchto analýz jsou stanoveny marketingové cíle, marketingové strategie i akční programy. Dále je uveden finanční plán i návrh systému kontroly.
Finanční analýza podniku - KLS Klimentov, s.r.o.
Hlaváč, Lukáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Pavlisová, Marie (oponent)
Práce uvádí hlavní metody a techniky finační analýzy. V aplikační části je charakteristika společnosti KLS Klimentov, finanční analýza společnosti KLS Klimentov, srovnání s odvětvím a aplikace hodnotových kriterií pro měření výkonnosti podniku. Práce hodnotí silné a slabé stránky společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hlaváč, L. M.
12 Hlaváč, Libor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.