Název:
Marketing of the gambling industry
Překlad názvu:
Marketing hazardniho průmyslu
Autoři:
Rožek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This thesis is studying the current global as well as Czech gambling industry with the focus on internet gambling activities. The work begins with the description of various gambling activities. The focus is taken on the internet gambling activities with description of the specifics and the current European as well as US legal frame. Next part is dedicated to the psychology of gambling together with the pathological gambling addiction. In next part the thesis studies the current situation on the Czech market - history, main official legal providers as well as main grey market providers. Second part of the work is the case study of the launch of the internet lottery games by Fortuna Entertainment Group. This case study is based on a desk research of previous successful best practices in the internet gambling industry from all around the world.Tato práce se zaměřuje na současný, jak globální tak lokální, hazardní průmysl s důrazem na internetový hazard. Práce začíná popisem různých typů hazardních her spolu s jejich jednotlivými verzemi. Speciální kapitola je věnována internetovému hazardu s popisem specifik této formy hazardních her a informacemi o legislativním rámci v EU a USA. Další kapitola je věnována psychologii hráčů hazardních her spolu s problematikou herní závislosti. Následující část popisuje vývoj a současný stav českého hazardního průmyslu s představením hlavních hráčů jak z oficiálního tak šedého trhu. Druhá část práce je věnována případové studii na zavedení nové internetové loterie společností Fortuna Entertainment Group na Český trh. Tato případová studie byla vytvořena na základě sekundárního výzkumu z úspěšných případových studií z oblasti hazardního průmyslu z celého světa.
Klíčová slova:
Bingo; Fortuna Entertainment Group; Hazardní průmysl; Hráčská závislost; Internetový hazard; Kasino; Loterie; Psychologie hráčů; Ruleta; VLT; Výherní automaty; Bingo; Casino; Fortuna Entertainment Group; Gambling; Gambling addiction; Internet gambling; Keno; Lottery; Poker; Psychology of gambling; Scratch cards; Slot machine; Sports betting; Technical games; VLT
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26236