Název: Specifika marketingu v Číně
Překlad názvu: Specifics of Marketing in China
Autoři: Hlaváč, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: IT; marketing; marketingový plán; Čína; China; IT; Marketing; Marketing plan

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet