Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza stylu řídící práce manažerů podnikatelského subjektu
Sláma, Pavel ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Věra, Věra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou stylu řídící práce manažerů. Cílem práce je analýza stylu řídící práce manažerů podniku Dransy, porovnat tyto styly a nalézt nejvhodnější styl s ohledem na postavení manažerů v rámci hierarchie podniku a jejich týmových rolí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje charakteristiku pojmů management a manažer a vymezení rolí manažera v podniku. Dále jsou v této části popsaný jednotlivé řídící styly. Praktická část se zabývá analýzou řídících stylů manažerů, porovnáním těchto stylů a na základě této analýzy a porovnání je navržen nejvhodnější styl s ohledem na podnikové klima, kulturu a postavení manažerů v podniku.
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Vebrová, Tereza ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předkládaná disertační práce zkoumá vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda zapojení zákazníka má pozitivní vliv na věrnost značce. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy v oblasti věrnosti značce a zapojení zákazníka a jsou zde rozebrány různé přístupy jednotlivých autorů. Na teoretickou část navazuje vlastní výzkum, jehož primární data byla získána metodou elektronického dotazování. Výzkum byl aplikován na oblast telekomunikačních služeb v České republice. Na základě faktorové analýzy byly zhodnoceny faktory ovlivňující věrnost značce a zapojení zákazníka a s těmito faktory byla následně provedena shluková analýza za účelem segmentace zákazníků. Pomocí korelační analýzy byly určeny vlivy sociodemografických proměnných na věrnost značce a zapojení zákazníka. Současně byl také zjištěn vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Výsledky výzkumu slouží pro rozvoj vědního oboru, jsou diskutovány v kontextu předešlých výzkumů a jsou popsány z hlediska teoretického a praktického přínosu.
Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání
Štádlerová, Michaela ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Předkládaná disertační práce na téma "Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání" je strukturována do několika hlavních oblastí. Teoretická část disertační práce definuje základní pojmy a teorie, které jsou základem řešení vymezené problematiky disertační práce a současně se zabývá problematikou doktorského studia na vysokých školách. Na základě teoretických východisek, byla stanovena výzkumná otázka, která byla zaměřena na hodnocení doktorského studia. Hodnocení vychází ze strany studenta doktorského programu, protože jak uvádí zdroje, jsou důležitou složkou inovativních nápadů a mají tak do určité míry výrazný vliv na úroveň, efektivnost doktorského programu v České republice. Cílem disertační práce bylo identifikovat charakteristiky mentorského vztahu a posoudit, jak se projevují z pohledu studenta doktorského programu ve vztahu s jeho školitelem, se zaměřením na společenskovědní studijní obory. V empirické části byla shromážděna primární data metodou dotazování, osobních rozhovorů a elektronického dotazování. Data byla zpracována s využitím vícerozměrných metod (korespondenční analýza, faktorová analýza), multinomické regrese a vícenásobné regrese. Na základě výše uvedených statistickým metod, byly nalezeny významné závislosti mezi sledovanými proměnnými a současně byly celkově zhodnoceny faktory, které citlivě reagují na potřeby studenta doktorského programu v závislosti na stanovených prediktorech. Výsledky disertační práce, byly na základě syntézy poznatků, vloženy do kontextu předešlých výzkumů s možností dalšího rozšíření v oblasti teoretické a praktické.
Řízení pracovního výkonu v hotelnictví v ČR
Motyčka, Michal ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Macák, Tomáš (oponent)
Cílem této disertační práce je navržení efektivní aplikace změn v řízení pracovního výkonu zaměstnanců v oblasti hotelnictví v České republice. Na rozdíl od klasického přístupu k personálnímu managementu, držícího se standardního hodnocení pracovníků a nástrojů řízení podle cíle a zaměřujícího se pouze na minulost a konstatování stavu, práce vyzdvihuje přístup moderní a efektivní, směřující spíše do budoucna. Personální řízení popisuje jako komplexní, neustálý a samoobnovující se proces, jehož součástí je zejména stanovení plánu rozvoje pracovníků, jejich hodnocení, koučování, vzdělávání a odměňování na základě dosažených výkonů. Důraz v tomto procesu je kladen též na poskytování zpětné vazby. Práce mapuje výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu za použití metod analýzy a syntézy v části teoretické a empirické a metod pozorování, řízeného rozhovoru, dotazníkového šetření a statistického vyhodnocování užitých při zjišťování názorů a relevancí respondentů. Tento výzkum dokazuje, že se většina personalistů a manažerů v současnosti zaměřuje především na hodnocení práce zaměstnanců - zejména prostřednictvím hodnotícího pohovoru, MBO či mystery shoppingu. Ačkoliv k němu dochází minimálně jedenkrát ročně, pracovníci na základě dosažených výkonů zpravidla odměňováni nebývají, a to i přesto, že je zároveň stanoven i plán jejich osobního rozvoje. Ten je často opomíjen a zůstává nekontrolován a nekorigován, a to ani po zjištění odchylek od jeho podoby. Řešením výše zmíněných nedostatků, jež byly zjištěny při výše uvedeném zkoumání, vedoucím ke zvýšení efektivity řízení pracovního výkonu v hotelnictví, je, jak práce předkládá, provádění frekventovanějších a kratší forem hodnocení oproti klasickému ročnímu hodnotícímu pohovoru a získávání častější zpětné vazby od zaměstnanců v průběhu daného období. Klíčovým je pak důraz na osobní rozvoj, častější zaměření se na odměňování na základě pracovního výkonu, hodnocení pracovníků a pracovního přístupu.
Motivační mechanismus v řízení podniku
Landrová, Zuzana ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivačním mechanismem v řízení podniku. V teoretické části jsou uvedeny nejznámější teorie motivace a definice základních pojmů, charakteristika osobnosti člověka ve vztahu k práci a efektivní způsob vedení. Praktická část se zabývá analýzou a vyhodnocením dat získaných dotazníkovým šetřením, pozorováním a osobními rozhovory ve firmě JOSYMA MB, s.r.o. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření vedoucí ke zlepšení motivačního mechanismu pro uvedenou firmu.
Metody a nástroje plánování a realizace zakázky servisní společnosti
Štěpánková, Alena ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Metody a nástroje plánování a realizace zakázky servisní společnosti se zaměřuje na kalkulaci a procesy spojené se zpracováním zakázky vybrané společnosti. V práci jsou vymezena teoretická východiska procesního řízení. Jsou vysvětleny stávající používané postupy ve společnosti související se servisními případy. Na základě provedených analýz jsou identifikovány nedostatky současného stavu řízení zakázek společnosti, především nedostačující informovanost a vzájemná komunikace mezi zainteresovanými odděleními. Zjištěné skutečnosti jsou základem návrhu řešení pro optimální postup celého procesu zpracování zakázky.
Analýza a inovace organizační a řídící struktury podnikatelského subjektu
Hušková, Kamila ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá organizační a řídící strukturou podnikatelského subjektu. Je sloţená z více částí. V první fázi jsou shrnuta teoretická východiska a poznatky, které byly získány studiem odborné literatury. V druhé fázi je seznámení s vybraným podnikatelským subjektem, zpracováním jedné z moţných analýz a vlastním výzkumem. Ten je proveden formou řízeného rozhovoru s vybranými manaţery společnosti, kteří autorku zasvětili do struktury a problémů daného subjektu. Na základě získaných informací, byly zvoleny návrhy, které by mohly být přínosem firmy v rámci budoucího růstu a zdokonalování její strategie na trhu.
Hodnocení stylu řídící práce manažerů
Kablanbekova, Madina ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Manažer je prvkem organizace, který vykonává řídící činnost. Při řízení používá určitý styl. Styl řízení je neoddělitelnou součástí každého manažera. Podle něho lze určit vlastnosti a efektivitu manažera. Vypracovaná bakalářská práce je zaměřena na styly řídící práce manažerů. Cílem práce je hodnocení stylu řídící práce. Tato bakalářská práce obsahuje vysvětlení teorie týkající se managementu. Teoretická část se zabývá pojmem "manažer" a jeho rolí v organizaci. Dále jsou popsány styly řízení, jejich vznik a charakteristiky. V analytické části je hodnocena řídící práce manažera ve společnosti DMcom s.r.o. Ve vlastní práci je popsaná charakteristika zkoumané společnosti a charakteristiky hlavního manažera. Analýza byla prováděna pomocí dotazníkového šetření pracovníků. Výsledky jsou znázorněny pomoci sektorových grafů pro každou zvláštní otázku. Celkově bylo zjištěno, že manažer nepoužívá vždy jeden zavedený určitý styl. Vše záleží na situaci a okolních podmínkách.
Motivační mechanismus v řízení podniku
Soroka, Stepan ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
V této bakalářské práci hlavním cílem je analyzovat motivační mechanismus ve vybraném podniku na základě vstupních údajů o zaměstnancích, činnosti a jiných specifik daného podniku. Dílčím cílem je vytvořit souhrn doporučení, která pomohou přispět k lepší motivaci v organizaci, a tudíž snížení celkových nákladů na hledání a školení nových zaměstnanců, protože se výrazně sníží fluktuace. Práce obsahuje tyto teorie motivace: teorii hierarchických potřeb Maslowa, McGregorovu teorii X a Y, Herzbergovu dvoufaktorovou teorii, teorii instrumentality a další teorie. Pojednává o způsobech a nástrojích motivace v organizaci, zejména hmotných a nehmotných odměnách, finanční a sociální motivaci, negativní a pozitivní motivaci apod. V praktické části je zkoumán motivační mechanismus ve vzdělávací společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Hron, Jakub
5 Hron, Jan
6 Hron, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.