Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání
Štádlerová, Michaela ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Předkládaná disertační práce na téma "Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání" je strukturována do několika hlavních oblastí. Teoretická část disertační práce definuje základní pojmy a teorie, které jsou základem řešení vymezené problematiky disertační práce a současně se zabývá problematikou doktorského studia na vysokých školách. Na základě teoretických východisek, byla stanovena výzkumná otázka, která byla zaměřena na hodnocení doktorského studia. Hodnocení vychází ze strany studenta doktorského programu, protože jak uvádí zdroje, jsou důležitou složkou inovativních nápadů a mají tak do určité míry výrazný vliv na úroveň, efektivnost doktorského programu v České republice. Cílem disertační práce bylo identifikovat charakteristiky mentorského vztahu a posoudit, jak se projevují z pohledu studenta doktorského programu ve vztahu s jeho školitelem, se zaměřením na společenskovědní studijní obory. V empirické části byla shromážděna primární data metodou dotazování, osobních rozhovorů a elektronického dotazování. Data byla zpracována s využitím vícerozměrných metod (korespondenční analýza, faktorová analýza), multinomické regrese a vícenásobné regrese. Na základě výše uvedených statistickým metod, byly nalezeny významné závislosti mezi sledovanými proměnnými a současně byly celkově zhodnoceny faktory, které citlivě reagují na potřeby studenta doktorského programu v závislosti na stanovených prediktorech. Výsledky disertační práce, byly na základě syntézy poznatků, vloženy do kontextu předešlých výzkumů s možností dalšího rozšíření v oblasti teoretické a praktické.
Vytvoření důvěry ve virtuálních týmech prostřednictvím komunikace
Štádlerová, Michaela ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Jura, Jiří (oponent)
Tato práce je zaměřená na vytvoření důvěry pomocí komunikace ve virtuálních týmech. Cílem je nejdříve charakterizovat virtuální týmy a jejich specifika, shrnout teoretické přístupy k důvěře z kterých vychází teorie důvěry ve virtuálních týmech, vymezit specifika komunikačního procesu ve virtuálních týmech a navrhnout vlastní model důvěry založený na komunikaci. Navrženého modelu je docíleno na základě vlastního výzkumu konkrétně analýzou, syntézou a vlastním shrnutím poznatků. Vlastní shrnutí zahrnuje omezení studií a slabé stránky výzkumu, které navržený model eliminuje. Model je založen na aktivní formě důvěry, která je vytvářena v první části na aktivním přístupu a komunikaci vedoucího, který se liší od manažera, tím že umí poskytovat rozumnou důvěru a v další fázi pomocí dialogu vedoucí ke sdíleným mentálním modelům. Na základě modelu je popsán proces fungování důvěry v jednotlivých fázích životního cyklu virtuálního týmu společně s konkrétními implikacemi pro vedoucího, jak vytvořit důvěru ve virtuálních týmech prostřednictvím komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.