Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Navrhování experimentů pro nestacionární produkční procesy
Jadrná, Monika ; Macák, Tomáš (vedoucí práce)
Disertační práce se zaměřuje na oblast služeb a oblast hromadné výroby. Konkrétně se jedná o optimalizaci produktového portfolia cestovní kanceláře a optimalizaci výroby nábojů. V literárních východiscích je vysvětlena terminologie z oblasti rozhodování a popsány metody, které jsou používány pro podporu rozhodování. Jedná se o aktuální přehled řešené problematiky a definování základních pojmů. Teoretická východiska výzkumu jsou v oblasti služeb zaměřena na volbu vhodných vstupních proměnných. V oblasti výroby pak na volbu konkrétního materiálu a vhodného vybavení pro danou výrobu. Literární východiska a teoretická východiska výzkumu současně tvoří základ pro praktickou část práce. V praktické části disertační práce je zvolen konkrétní podnik působící v daném odvětví. V oblasti služeb je optimalizováno produktové portfolio pomocí Fuzzy logiky a Fuzzy množin, tak aby firma působící v dané oblasti byla schopna se uplatnit a fungovat na současném vysoce konkurenčním trhu. V oblasti výroby je nastaveno optimální složení produktu tak, aby bylo dosahováno jeho požadovaných vlastností. Hlavním cílem disertační práce je návrh metodického přístupu pro řízení vybraných podnikových procesů při jejich nestacionárním časovém průběhu. V praktické realizaci je cílem verifikovat funkčnost navrženého metodického přístupu, jak v oblasti služeb, tak v oblasti hromadné výroby.
Marketing mix
Dvořák, Michael ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce, jejíž přesný název je marketing mix, je analýza současného marketingového mixu vybrané společnosti, návrh na jeho zdokonalení a strategie při znovuuvedení tradiční obuvnické firmy a jejich produktů na český trh. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů marketingu, historií, aktuálními trendy a jeho zásadami. Získané teoretické poznatky jsou následně využity v navazující praktické části. Praktická část popisuje současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku a zaměřuje se na jeho zhodnocení. Součástí je také analýza obuvnického trhu v ČR. V závěru bakalářské práce jsou navržena doporučení na vylepšení marketingového mixu společnosti.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Knapová, Kateřina ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikovým vzděláváním a rozvojem zaměstnanců. Jejím cílem je analyzovat a navrhnout případná doporučení pro oblast vzdělávání ve společnosti MBtech Bohemia s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou část, praktickou část a návrhy a doporučení. Teoretická část práce je zpracována pomocí literární rešerše dostupné odborné literatury, jejíž seznam je přiložen na konci této práce. Charakterizuje základní pojmy, formuluje význam vzdělávacího procesu a vysvětluje dílčí fáze vzdělávání od identifikace potřeb vzdělávání přes realizaci vzdělávacích akcí až po jeho vyhodnocování. Praktická část má za úkol zhodnotit vzdělávací aktivity v konkrétní společnosti. Tato analýza je provedena na základě znalostí z absolvované praxe přímo ve společnosti, doplněných poznatky z rozhovoru s vedoucí personálního oddělení, z poskytnutých interních materiálů a dotazníkového šetření provedeného mezi účastníky vzdělávání. Na základě zjištěných informací jsou na konci práce formulována doporučení, která by mohla zlepšit proces vzdělávání ve společnosti.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v podniku
Kuníková, Veronika ; Margarisová, Klára (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v nejmenovaném podniku XYZ, konkrétně divizi Control Driving Vision. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Na základě studia odborných literárních pramenů jsou v teoretické části práce vymezeny základní pojmy související s oblastí vzdělávání a rozvoje. Dále je popsáno podnikové vzdělávání, jeho cíle a metody. Závěr teoretické části je zaměřen na systematický přístup ke vzdělávání a jsou uvedeny jeho jednotlivé části. Součástí praktické části práce je stručná charakteristika zvolené organizace a popis vzdělávacího systému ve společnosti. Na základě vyhodnocení poznatků získaných z rozhovoru a dotazníkového šetření mezi zaměstnanci jsou navržena doporučení na zlepšení současného nastavení vzdělávacího systému ve společnosti.
Systém hodnocení pracovníků
Vogeltanzová, Alice ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce řeší volbu mezi dvěma formami metod hodnocení zaměstnanců na Magistrátu města Plzně, mezi metodou hodnotícího pohovoru a metodou 360 stupňů zpětná vazba. V teoretické části práce jsou definovány a vysvětleny základní pojmy, týkající se oblasti hodnocení pracovníků obecně, jeho cíle, samotný proces, kritéria. Jsou zde podrobně popsány jednotlivé metody hodnocení pracovníků, zejména výše uvedené předmětné metody. Závěr teoretické části se zabývá implementací systému hodnocení, podmínkami její úspěšnosti i příčinami a důsledky při jejím neúspěchu. Ve vlastní práci je charakterizován Magistrát města Plzně a jsou popsány způsoby hodnocení zaměstnanců, které zde byly dosud použity. Z provedeného dotazníkového šetření mezi zaměstnanci na téma hodnocení pracovníků a z následné analýzy výsledků jsou formulována některá doporučení. Další doporučení vyplývají z porovnání obou předmětných metod hodnocení z hlediska finanční náročnosti a ekonomického přínosu. V závěru vlastní práce je použita pro volbu efektivnější metody hodnocení metoda manažerského vícekriteriálního rozhodování. Závěrečné doporučení pro řešení definovaného problému vyplývá ze všech použitých postupů pro určení vhodnější varianty.
Motivační mechanismus v řízení podniku
Landrová, Zuzana ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivačním mechanismem v řízení podniku. V teoretické části jsou uvedeny nejznámější teorie motivace a definice základních pojmů, charakteristika osobnosti člověka ve vztahu k práci a efektivní způsob vedení. Praktická část se zabývá analýzou a vyhodnocením dat získaných dotazníkovým šetřením, pozorováním a osobními rozhovory ve firmě JOSYMA MB, s.r.o. Na základě zjištěných informací byla navržena opatření vedoucí ke zlepšení motivačního mechanismu pro uvedenou firmu.
Analýza a inovace organizační a řídící struktury podnikatelského subjektu
Hušková, Kamila ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá organizační a řídící strukturou podnikatelského subjektu. Je sloţená z více částí. V první fázi jsou shrnuta teoretická východiska a poznatky, které byly získány studiem odborné literatury. V druhé fázi je seznámení s vybraným podnikatelským subjektem, zpracováním jedné z moţných analýz a vlastním výzkumem. Ten je proveden formou řízeného rozhovoru s vybranými manaţery společnosti, kteří autorku zasvětili do struktury a problémů daného subjektu. Na základě získaných informací, byly zvoleny návrhy, které by mohly být přínosem firmy v rámci budoucího růstu a zdokonalování její strategie na trhu.
Hodnocení stylu řídící práce manažerů
Kablanbekova, Madina ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Manažer je prvkem organizace, který vykonává řídící činnost. Při řízení používá určitý styl. Styl řízení je neoddělitelnou součástí každého manažera. Podle něho lze určit vlastnosti a efektivitu manažera. Vypracovaná bakalářská práce je zaměřena na styly řídící práce manažerů. Cílem práce je hodnocení stylu řídící práce. Tato bakalářská práce obsahuje vysvětlení teorie týkající se managementu. Teoretická část se zabývá pojmem "manažer" a jeho rolí v organizaci. Dále jsou popsány styly řízení, jejich vznik a charakteristiky. V analytické části je hodnocena řídící práce manažera ve společnosti DMcom s.r.o. Ve vlastní práci je popsaná charakteristika zkoumané společnosti a charakteristiky hlavního manažera. Analýza byla prováděna pomocí dotazníkového šetření pracovníků. Výsledky jsou znázorněny pomoci sektorových grafů pro každou zvláštní otázku. Celkově bylo zjištěno, že manažer nepoužívá vždy jeden zavedený určitý styl. Vše záleží na situaci a okolních podmínkách.
Marketingový mix
Kosová, Michaela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce, s názvem Marketingový mix, se zabývá marketingovým mixem společnosti nabízející služby, a jeho sedmi částmi, kterými jsou výrobek, cena, místo prodeje, propagace, materiální prostředí, lidé a procesy. V první, teoretické, části práce jsou na základě prostudování odborné literatury podrobněji rozebrány pojmy marketing a marketingový mix. Druhá, praktická část, představuje společnost Fitness centrum Podbaba, která je předmětem zkoumání. Tato část obsahuje analýzu současného marketingového mixu společnosti, která je provedena na základě získání primárních a sekundárních dat, a dotazníkové šetření zaměřeno na propagaci fitness center. V závěru práce je, na základě získaných dat, provedení vlastního průzkumu dotazníkovou metodou a porovnání dat, uveden návrh případného zlepšení marketingového mixu pro větší ovlivnění zákazníka a přilákání více nových zákazníků.
Delegování a jeho realizace v praxi
Nejedlá, Růžena ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň procesu delegování ve firmě Meixner a Hanuš a.s., zhodnotit proces delegování u podřízených pracovníků a porovnat jej s pohledem na delegování u vedoucího pracovníka. V teoretické části je popsán management a organizování, které jsou nedílnou součástí delegování. V rámci pojmu delegování je rozebrána jeho podstata, předmět, bariéry, fáze, delegování úkolů a s tím potřebné pravomoci až po kontrolu. Za každou kapitolou nebo podkapitolou je uveden závěr, kde autorka bakalářské práce uvádí v čem se autoři shodují nebo v čem se liší. V praktické části je představena sledovaná společnost, kde je uveden její profil, struktura a vzdělávání zaměstnanců. Pro rozbor procesu delegování v dané společnosti je vybrána metoda dotazníkového šetření u podřízených pracovníků. U nadřízeného zaměstnance byl zvolen rozhovor. Z vyhodnocení bylo navrhnuto zkoordinovat lépe pracovní činnosti a zlepšit spolupráci mezi dispečery a manažerem dopravy se zaměřením na zlepšení organizace práce. U motivačních programů je vhodné se zaměřit i na pracovníky kteří jsou ve firmě kratší dobu a nemají tolik zkušeností

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Jadrná, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.