Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 453 záznamů.  začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Smékalová, Romana ; Žanda, Lukáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením komunikačního mixu, kdy v první části je vymezena teorie ke zpracovávanému tématu, již následuje charakteristika společnosti, pro niž je marketingový plán vypracován. Poté se práce soustředí na analýzu společnosti, která se skládá z analýzy externího a interního okolí. Analýza externího prostředí je definována situační analýzou PEST a Porterovým modelem pěti konkurenčních sil. Analýzou interního prostředí se pak zabývá analýza McKinsey „7-S“ a analýza marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je vytvoření SWOT analýzy, jež definuje silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z okolí. Na základě SWOT analýzy jsou posléze vypracovány návrhy ke zdokonalení komunikačního mixu.
Návrh komunikačního mixu podniku
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.
Zlepšení marketingového mixu obchodu s nábytkem
Jančar, Jaroslav ; Domanižová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu podniku. Ve své práci se budu zabývat analýzou aktuálního stavu firmy, zjištěním nedostatků a následným návrhem nového řešení marketingového mixu a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a představení jednotlivých analýz. Druhá část patří praktickému výzkumu, jehož cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Studie průběhu zakázky v podniku
Zouhar, Aleš ; Němec, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky podnikem, konkrétně ve firmě ITAB Shop Concept CZ, a.s. Teoretická část obsahuje hlavní východiska z okruhu řízení výroby, kvality, výrobního procesu a logistiky. Analytická část popisuje firmu jako takovou, analyzuje současný stav průběhu zakázek této firmy a obsahuje informace o firmě B&Q a jeho projektu pro ITAB Shop Concept CZ, a.s. V návrhové části je zpracován vlastní návrh na optimalizaci průběhu konkrétní zakázky.
Proposal Marketing Mix for Selected Company
Filková, Lucia ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on mapping the current state of the company, which operates in the market as a store with natural stone tiles, paving and various garden accessories. The content of the work is divided into three parts. The first part of the thesis contains a theory focused on the basic concepts of marketing. The second part is the analysis in which the company is presented, as well as the individual elements of the marketing mix. The last part of the work contains, based on the findings from the previous part, new proposals to improve the current marketing mix of the company.
Rizika řízení průběhu zakázky ve vybraném podniku
Baláková, Tereza ; Suchomel, Kamil (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením rizik v průběhu zakázky ve strojírenském podniku Balák stroje Tišnov s.r.o., který se zabývá zakázkovou výrobou strojů. Cílem diplomové práce je identifikace a ohodnocení rizik, která mohou v průběhu zakázky nastat. Dílčím cílem práce je navrhnutí seznamu doporučení pro minimalizaci nejzávažnějších rizik. Práce je rozdělena na tři části, kdy první část práce je zaměřena na teoretická východiska. Druhá analytická část obsahuje představení sledovaného podniku, výzkumnou část, popis konkrétního průběhu zakázky a na základě zvolených metod (FMEA a Ishikawa diagram) jsou identifikována a ohodnocena rizika. Poslední část obsahuje návrhy pro zmírnění nejzávažnějších rizik.
Efektivnost marketingových činností ve strojírenství v České republice
Milichovský, František ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Kožená, Marcela (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na aktuální potřeby podnikové efektivnosti a výkonnosti v oblasti marketingových činností. V průmyslovém prostředí je předpokladem úspěchu splnění strategických marketingových cílů ve vazbě na podnikové strategie. V práci je pozornost soustředěna na jednotlivé systémy výkonnosti a skupiny metrik, které jsou uplatňovány právě v oblasti strojírenství ve vazbě na realizované marketingové činnosti. Cílem dizertační práce je navrhnout metodiku výběru marketingových metrik, které jsouv přímé vazbě na efektivnost podniku a jeho marketingových činností v oblasti strojírenství v České republice. K prozkoumání dané oblasti poznání bylo využito primárního a taktéž sekundárního výzkumu. V rámci primárního výzkumu byly provedeny řízené rozhovory formou případových studií a na základě získaných poznatků realizováno dotazníkové šetření, podložené získanými poznatky českých a zahraničních literárních zdrojů. Práce obsahuje podrobné zhodnocení celého empirického výzkumu, včetně testování stanovených hypotéz, na jehož základě je stanovena metodika výběru marketingových metrik ve strojírenství v České republice. Přínosy lze spatřovat jak v rovině teoretické, praktické, tak také pedagogické.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Brzobohatý, Radek ; Vlček, Milan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti ELA, spol. s r.o. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky z marketingové oblasti a pojmy související s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění stanovených cílů.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Vondálová, Marcela ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem průběhu zakázky vybraným podnikem. Analytická část se věnuje analýze současného stavu průběhu zakázky, která vychází ze zkoumání jednotlivých procesů s pomocí výzkumných metod. Výstupem práce jsou tři navržená řešení pro optimalizaci procesu vychystávání materiálu, které pomohou zlepšit celkový průběh zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 453 záznamů.   začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.