Název:
Návrh komunikačního mixu podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix in Company
Autoři:
Vašíček, Zdeněk ; Marko, Martin (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je návrh komunikačního mixu pro restauraci La Patas. Práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základní znalostí marketingu, komunikačního mixu a marketingového prostředí. V praktické části je uvedena analýza současného stavu a zjištění problémů restaurace. Praktická část využívá poznatků teoretické části k vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace restaurace.
The aim of the bachelor’s thesis is to offer a communication mix for the restaurant La Patas. This bachelor’s thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part deals with basic knowledge of marketing, communication mix and marketing environment. Practical part analyses current situation and finds out problems of the restaurant. Practical part uses knowledge from theoretical part to offer improvement in marketing communication of the restaurant.
Klíčová slova:
analýza; komunikační mix; konkurence; marketing; restaurace; zákazník; analysis; communication mix; competition; customer; marketing; restaurant
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83182