Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu
Sedláček, Martin ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
Vliv koronavirové pandemie na vzdělávání v roce 2021
Vlasáková, Petra
Bakalářská práce se zabývá dopadem pandemie COVID-19 na vzdělávání v České republice, především z pohledu žáků střední odborné školy. Teoretická část seznamuje s využitím průběhem pandemie, s dopadem pandemických opatření na formy vzdělávání a využití digitálních technologií ve výuce před pandemií i během ní. Praktickou část tvoří výzkum, který formou dotazníkového šetření mapuje dopad distanční výuky na vzdělávání žáků na vybrané střední škole. Ukazuje úroveň znalostí žáků i pedagogů a připravenost škol v průběhu pandemie COVID-19. Výstupem šetření jsou doporučení, jak zefektivnit distanční výuky během pandemie.
Porovnání vybraných edukačních forem
Kubíčková, Karolina ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Rigorózní práce je rozšířením stejnojmenné diplomové práce a zabývá se porovnáním vybraných edukačních platforem. Jejím cílem je analyzovat vybrané online platformy a jejich funkce s ohledem na možnost zařazení moderních výukových metod při vzdělávání dospělých. Teoretická část je zpracována na základě dohledané odborné literatury a dalších dostupných zdrojů a vymezuje pojmy související s problematikou, kterými jsou andragogika, metody vzdělávání dospělých a online vzdělávání. Představuje také aktuální trendy a cíle směřování vzdělávání v České republice a Evropské unii. Závěrem teoretické části je shrnutí důležitých teoretických východisek, z nichž dále čerpá výzkumná část práce. Z hlediska potřeby detailního zkoumání vybraných platforem byla zvolena kvalitativní strategie výzkumu a metoda obsahové analýzy. Doplňkově byla zvolena metoda rozhovorů. Zkoumanými online vzdělávacími platformami byly Knowspread, Thinkific, Miro a BigBlueButton. Pro potřeby rigorózní práce byly v rámci analýzy charakterizovány a představeny jejich funkce pro vytváření kurzu. Interpretace dat zprostředkovává přehlednou tabulku, z níž je patrné, že všechny výše zmíněné platformy obsahují funkce možnost nahrání souboru, vložení URL na externí multimédia / webovou stránku a funkci stáhnout vložený soubor. Další...
Vliv pandemie Covid 19 na techniky a strategie vyučování
Pleskačová, Jana ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce zkoumá vliv pandemie Covid-19 na techniky a strategie vyučování. Cílem práce je zjistit dopad Covid-19 na změny technik a strategií učení. Cílem je zjistit, o jaké změny se jedná. Zjistit, zda učitelé mají zájem upravit své strategie i techniky učení, a identifikovat případné překážky. Teoretická část obsahuje rešerše dostupné literatury a dalších zdrojů na toto téma. Především výstupy z materiálů z České školní inspekce, ale závěry a doporučení Ministerstva školství a tělovýchovy České republiky. Praktická část se zaměřuje na výsledky dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo provedeno mezi učiteli (konktrétně 101 respondentů) a je kvantitativní povahy. Výstupem jsou doporučení, jak zapojit změny do výuky, např. prostřednictvím dotací a doporučení, jak využít různé aplikace do výuky, které nevyžadují finanční dotaci. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, online vzdělávání, výuka, učitel, pedagog, žáci, studenti, distanční vzdělávání, pandemie Covid-19, strategie, techniky vzdělávání
Návrh a realizace webové aplikace pro podporu online vzdělávání na základní škole
Linek, Kryštof
Cílem bakalářské práce je návrh a realizace webové aplikace pro podporu vzdělávání dětí na základní škole. Práce zahrnuje rozbor dostupných technologií a možností v oblasti online vzdělávání. Následuje analýza řešeného problému spolu s výběrem technologií. V praktické části je uveden postup realizace aplikace, který je postaven na poznatcích z analytické části a dále způsob testování a nasazení. Výsledkem je webová aplikace, která je určena k již zmíněnému účelu. Na závěr je uvedeno kritické zhodnocení webové aplikace spolu s dalšími návrhy na možné rozšíření.
Využití cenové diskriminace produktu na mezinárodním trhu
Sedláček, Martin ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout a aplikovat efektivní způsob cenové diskriminace online vzdělávacích kurzů na trzích České republiky, Německa a Polska. Tyto návrhy autor práce opírá o výpočty parity kupní síly, cenové hladiny a o analýzu místních trhů vybraných zemí. Dále bude prověřena souvislost hrubého domácího produktu na obyvatele ve standardu kupní síly a dalších makroekonomických ukazatelů – inflace a nezaměstnanosti. Na základě získaných výsledků budou navrhnuty možné způsoby cenové diskriminace.
Porovnání vybraných edukačních platforem
Kubíčková, Karolina ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním vybraných edukačních platforem. Jejím cílem je analyzovat vybrané online platformy a jejich funkce s ohledem na možnost zařazení moderních výukových metod při vzdělávání dospělých. Teoretická část je zpracována na základě dohledané odborné literatury a dalších dostupných zdrojů a vymezuje pojmy související s problematikou, kterými jsou andragogika, metody vzdělávání dospělých a online vzdělávání. Představuje také aktuální trendy a cíle směřování vzdělávání v České republice. Závěrem teoretické části je shrnutí důležitých teoretických východisek, ze kterých dále čerpá výzkumná část práce. Z hlediska potřeby detailního zkoumání vybraných platforem byla zvolena kvalitativní strategie výzkumu a metoda obsahové analýzy. Zkoumanými online vzdělávacími platformami byly Knowspread, Thinkific, Miro a BigBlueButton. Pro potřeby diplomové práce byly v rámci analýzy charakterizovány a představeny jejich funkce pro vytváření kurzu. Interpretace dat zprostředkovává přehlednou tabulku, ze které je patrné, že všechny výše zmíněné platformy obsahují funkce možnost nahrání souboru, vložení URL na externí multimédia / webovou stránku a funkci stáhnout vložený soubor. Další charakteristiky se liší na základě toho, zda se jedná o platformu umožňující synchronní, nebo asynchronní...
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka
Klán, Martin ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
NÁZEV: Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka AUTOR: Bc. Martin Klán KATEDRA: Katedra školní a sociální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. RNDr. Hana Voňková, PhD., PhD. ABSTRAKT: Zahraniční a domácí literatura poukazují, že ICT se stále více stávají integrální součástí výuky. Předkládaná diplomová práce podává základní přehled ICT a možnosti jejich využití ve výuce anglického jazyka. Práce se snaží nastínit efektivní využití ICT ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se zejména na elektronickou komunikaci, internetové telefonování a vlastnosti blogosféry. Cílem této práce je pomocí dotazníku a datové analýzy zjistit postoje žáků k výuce anglického jazyka na SOŠ a SOU Hořovice, jejich dosavadní zkušenosti s elektronickou komunikací, oblíbené a neoblíbené aktivity při výuce anglického jazyka a jejich názor na využití internetového telefonu a elektronické komunikace ve výuce anglického jazyka. Možnost využití elektronické komunikace a internetového telefonování ve výuce anglického jazyka je zrealizována jako projekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.