Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv pandemie Covid 19 na techniky a strategie vyučování
Pleskačová, Jana ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
1 ABSTRAKT Diplomová práce zkoumá vliv pandemie Covid-19 na techniky a strategie vyučování. Cílem práce je zjistit dopad Covid-19 na změny technik a strategií učení. Cílem je zjistit, o jaké změny se jedná. Zjistit, zda učitelé mají zájem upravit své strategie i techniky učení, a identifikovat případné překážky. Teoretická část obsahuje rešerše dostupné literatury a dalších zdrojů na toto téma. Především výstupy z materiálů z České školní inspekce, ale závěry a doporučení Ministerstva školství a tělovýchovy České republiky. Praktická část se zaměřuje na výsledky dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo provedeno mezi učiteli (konktrétně 101 respondentů) a je kvantitativní povahy. Výstupem jsou doporučení, jak zapojit změny do výuky, např. prostřednictvím dotací a doporučení, jak využít různé aplikace do výuky, které nevyžadují finanční dotaci. KLÍČOVÁ SLOVA Vzdělávání, online vzdělávání, výuka, učitel, pedagog, žáci, studenti, distanční vzdělávání, pandemie Covid-19, strategie, techniky vzdělávání
Pitný režim dětí školního věku
Pleskačová, Jana ; Stránský, Miroslav (vedoucí práce)
Při studiu literárních pramenů souvisejících s pitným režimem jsem objevila řadu vzletných úvodních vět. Připomínají, že život vzešel z vody a že lidský organismus je tekutinami tvořen přibližně z šedesáti procent. Už pro tato fakta je zřejmé, jak je dostatečný příjem tekutin pro zachování lidského zdraví a života důležitý. Bohužel v dnešní době život plyne čím dál rychleji a velké množství z nás nemá čas se zdravě stravovat a myslet na dostatečné a pravidelné hrazení ztrát tekutin. V dětském organismu je obsaženo procentuálně více tekutin než v organismu dospělém, navíc děti mají vzhledem k tělesné hmotnosti větší povrch těla a tekutiny jsou tak relativně více ztráceny odpařováním. Denní obrat u dospělého člověka tvoří 6%, u novorozence 15% celkového objemu tekutin v těle. Pocit žízně je u dětí slabší než u dospělých. To všechno jsou důvody, proč bychom na dodržování pitného režimu měli u dětí zvýšeně dbát. K výběru tohoto tématu za předmět diplomové práce mě vedla právě jeho důležitost ve vztahu k lidskému zdraví.
Pitný režim dětí školního věku
Pleskačová, Jana ; Stránský, Miroslav (vedoucí práce)
Při studiu literárních pramenů souvisejících s pitným režimem jsem objevila řadu vzletných úvodních vět. Připomínají, že život vzešel z vody a že lidský organismus je tekutinami tvořen přibližně z šedesáti procent. Už pro tato fakta je zřejmé, jak je dostatečný příjem tekutin pro zachování lidského zdraví a života důležitý. Bohužel v dnešní době život plyne čím dál rychleji a velké množství z nás nemá čas se zdravě stravovat a myslet na dostatečné a pravidelné hrazení ztrát tekutin. V dětském organismu je obsaženo procentuálně více tekutin než v organismu dospělém, navíc děti mají vzhledem k tělesné hmotnosti větší povrch těla a tekutiny jsou tak relativně více ztráceny odpařováním. Denní obrat u dospělého člověka tvoří 6%, u novorozence 15% celkového objemu tekutin v těle. Pocit žízně je u dětí slabší než u dospělých. To všechno jsou důvody, proč bychom na dodržování pitného režimu měli u dětí zvýšeně dbát. K výběru tohoto tématu za předmět diplomové práce mě vedla právě jeho důležitost ve vztahu k lidskému zdraví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.