Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Persvaze reklamních článků v lifestylových časopisech ELLE a Instyle
Spilková, Tereza ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na jazykové persvazivní prvky obsažené v reklamních textech. Předmětem zkoumání budou dva přední české lifestylové magazíny - Elle a InStyle. Práce se zaměřuje na psychologii reklamy, médií a jazyk, jakým se reklama snaží oslovovat a přesvědčovat čtenáře. Lifestylové magazíny mají specifický způsob a jazyk, jakým se čtenáři komunikují. Předmětem zkoumání práce budou texty označené jako "promotion". Rozsah zkoumaného vzorku bude 6 čísel časopisu Elle a dvě čísla časopisu Instyle. První kapitola se zabývá teorií médií, masmédií a jejich vlivu na společnost. Druhá kapitola je věnována lifestylovým magazínům a jejich historii. Ve třetí kapitole se autorka věnuje teorii persvaze a jazyka. A čtvrtá se zaměří na reklamu a její schopnost ovlivňovat názory a postoje. V praktické části bakalářské práce je popsána metoda obsahové analýzy a popis sledovaného souboru dat. Následně se práce věnuje samotnému rozboru jednotlivých reklamních sdělení a zkoumá jazykové persvazivní prvky v nich obsažené. V závěru se pak autorka pokusí ukázat, jaké persvazivní prvky se v textech nejčastěji objevují, na jaké produkty se zaměřují a zda texty a jejich jazykové prvky odpovídají poučkám a odborné literatuře, která se věnuje správnému zpracování reklamních textů.
Podnikatelský plán - Migréna-help z.s., Pacientská organizace pro osoby s migrénou
Blažejovská, Tereza ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Povolná, Pavla (oponent)
Diplomová práce ve své první části teoreticky pojednává problematiku plánování založení organizace, a to formou představení postupných kroků podnikatelského plánování tak, jak se odrážejí v odborné literatuře. Nejprve je představen proces strategického plánování organizace a poté také procesy marketingového, personálního, finančního a legislativního plánování. Praktická část práce potom tato odborná doporučení prakticky aplikuje při plánování vzniku konkrétní organizace formou strategického a podnikatelského plánu pro založení neziskové pacientské organizace podporující osoby s migrénou a jejich blízké nesoucí název Migréna-help, z.s. Klíčová slova Podnikatelský plán, pacientská organizace, nezisková organizace, plánování, strategie, marketing, PR, finanční řízení, migréna.
Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile - ČiliChili a Changer
Vičar, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile: ČiliChili a Charger" si klade za cíl zmapovat obsah firemních periodik zaměřených na zákazníky. Analyzovány jsou dva různé magazíny za periodu let 2017-2019, kdy bylo vydáno 35 výtisků a 22 webových adaptací těchto periodik. Jelikož jsou firemní časopisy odlišné od časopisů určených pro širokou veřejnost, teoretická část práce popisuje jejich historii, specifika a prolnutí s marketingovou a PR funkcí, stejně tak jako nabízí náhled do tvorby nativní reklamy a obsahového marketingu či žurnalistiky, s nimiž se tyto magazíny jako nástroj marketingové praxe úzce prolínají. V praktické části práce je pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy vyčíslen poměr různých témat obsahu, rozděleného na obsah se společnostmi nesouvisející, vlastní reklamu, komerční články, CSR témata a řadu dalších. Kategorizací a kvantifikací obsahu tato práce odhaluje podíl reklamních sdělení v celkovém objemu titulů, který v některých případech dosahuje až poloviny celku. Zároveň identifikuje klíčová témata a vývoj v jejich komunikování spolu s možnými trendy v oboru. Z výsledků výzkumu vyplývá, že ve výběru hlavních témat a rozdělení obsahu na komerční a nekomerční, hraje roli komunikační strategie dané společnosti a trendy se mohou titul od titulu lišit.
Proměna práce sportovního novináře a chodu redakce sportu. Případ světových šampionátů v hokeji
Borovský, Jakub ; Chladová, Marta (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá proměnou sportovní žurnalistky na hokejových mistrovstvích světa z pohledu novinářů. Jejím cílem bylo zmapovat změny, jimž se museli žurnalisté na světových šampionátech přizpůsobit v posledních třiceti letech, a popsat, které z nich na ně měly největší dopad. V teoretické části definuji základní pojmy a přibližuji změny, které měly podle odborné literatury silný vliv na proměnu žurnalistické práce. Patří mezi ně například digitalizace, konvergence, vznik internetu a sociálních sítí. V metodologické části představuji kvalitativní výzkum a fenomenologické zkoumání, které jsem využil v analytické části. Ta přináší zkušenosti novinářů, již v rozhovorech popsali svůj pohled na změny, k nimž došlo za poslední tři desetiletí. Analýza prokázala, že žurnalisté pocítili změny, které byly popsány v teoretické části. Některé z nich hodnotili jako zásadní, jiné naopak vnímali jako méně významné.
Marketingová komunikace neziskové organizace Czech ski school of amputees z.ú.
Poulová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace Czech ski school amputees, z. ú Cíle: Hlavním cílem diplomové práce vytvořit návrh na marketingové neziskové organizace ech ski school of amputees z.ú. nutné zjistit současný e. Poté, vnímá samotný zakladatel organizace vnímají její nezávislý odborník na marketingovou komunikaci Následně dle daných zjištění navrhnout doporučení na její V práci je použit metoda kvalitativního výzkumu za použití literatury. Důležité je zmínit postup práce. práci rozhovorů - loubkový rozhovor a rozhovor v miniskupině výzkumný soubor byly použity tři skupiny, kde u jedné byl prováděn miniskupině dalších dvou hloubkový or. První skupina obsahovala tři klienty neziskové organizace zbylé dva hloubkové rozhovory probíhaly nezávislým odborníkem na amputees z.ú. Výsledky: Vnímání aktuální marketingové komunikace je z pohledu všech tří dotazovaných skupin poměrně nedostačující. Přesto, že se nezisková organizace pohybuje ve všech pěti marketingových nástrojcích, je potřeba je posílit, aby byla atraktivita CSSA, co možná největší. Na základě výsledků rozhovorů byla navržena doporučení pro inovaci všech marketingových nástrojů, kterými jsou reklama, internetová komunikace, marketing na sociálních sítích a sponzoring. K celému návrhu byl vytvořen finanční plán, aby měla CSSA...
Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018
Moravcová, Gabriela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které spravuje a komunikuje skrz ně cílovému publiku. Diplomová práce analyzuje komunikaci konkrétně během XXIII. zimních olympijských her (ZOH) v jihokorejském Pchjongčchangu a zaměřuje se na komunikaci na Instagramu a YouTube. Teoretická část práce nastiňuje historii olympijských her, vysvětluje základní pojmy marketingu a PR a napojení těchto oborů na sport a sociální sítě. V analytické části je vysvětleno fungování Českého olympijského výboru a je analyzována komunikace na Instagramu a YouTube během ZOH. K analýze posloužily částečně data od Českého olympijského výrobu a částečně vlastní výzkum a rozbor příspěvků ze sledovaného období. Analýza je doplněna o poznatky ze strukturovaného rozhovoru se šéfem digitální komunikace a navazuje doporučením k budoucí komunikaci tohoto spolku.
Krizový management sportovních akcí RunCzech v době pandemie
Stiborová, Daniela ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Krizový management sportovních akcí RunCzech v době pandemie Cíle: Cílem této bakalářské práce je nabídnout ucelený pohled na možné provedení krizového managementu v kontextu masových sportovních akcí a koronavirové krize. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní metody, kdy potřebná data pro šetření byla získána z polostrukturovaných rozhovorů a z analýzy obsahů dokumentů a virtuálních dat. Virtuální data byla sbírána a analyzována kontinuálně v průběhu první vlny koronavirové pandemie v České republice. Rozhovory byly provedeny se Sašou Belovski (Business Development Director v RunCzech) po skončení první koronavirové vlny. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány pomocí metody případové studie, která nabídla podrobný rozbor nastalé situace koronavirové krize, dopadající na organizace pořádající sportovní eventy (v tomto případě se jedná o RunCzech), stejně jako na jejich zájmové skupiny. Výsledky především dokazují nutnost protikrizové prevence, včasné a přesné krizové komunikace a také flexibilního přizpůsobení se nastalé krizové situaci. Klíčová slova: PR, krize, přírodní katastrofa, krizová komunikace
Preparation and optical properties of scintillation oxide layers
Hanuš, Martin ; Kučera, Miroslav (vedoucí práce)
V této práci jsme se zaměřili na zkoumání vlastností scintilačních vrstev granátů (RxLu3-xAl5O12, RxY3-xAl5O12) dotovaných ionty vzácných zemin (Ce, Pr, Tb) a ortosilikátů (RxY2-xSiO5; R = Ce, Tb) připravených metodou kapalné epitaxe, vlivem kodotace ionty Sc na emisi Pr3+ a Tb3+ iontů v granátech a vlivem iontů Zr na Ce3+ emisi v ortosilikátech. Oba systémy scintilačních materiálů se vyznačují vysokou kvantovou účinností a dobrou chemickou i mechanickou odolností. Jsou ideálními materiály pro stínítka v 2D zobrazovacích zařízeních. Konkrétně jsme studovali optické (absorpční, excitační a emisní spektra), scintilační (radioluminescence, světelné výtěžky) a strukturní vlastnosti. Cílem bylo prozkoumat tyto vlastnosti připravených vrstev a porovnat je s vlastnostmi monokrystalů připravených Czochralského metodou. Snahou bylo určení vlivu složení taveniny a technologických parametrů. Dále pak také stanovení optimálního množství dopantů ve vrstvě. Byla použita tavidla PbO - B2O3 a BaO - BaF2 - B2O3. Tavidla umožňují růst granátových vrstev s nízkým obsahem intrinsických defektů krystalové mříže. Pěstované vrstvy o tloušťce 1 až 30 µm dosahují vyšších koncentrací dopantů oproti monokrystalům.
Strategie rozvoje PR vybrané společnosti
Drnovská, Kateřina
Cílem bakalářské práce je navrhnout strategii, která zlepší PR společnosti Southwestern Advantage v Brně. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část cituje informace a fráze z podstatných zdrojů pro pochopení problematiky. V analytické části je zpracována analýza aktuální situace, PEST a SWOT analýza a na jejich základě je navržena strategie aktivit, které zlepší PR společnosti pro brněnskou skupinu. Jednotlivé aktivity jsou cíleny na významná publika s cílem vybudovat povědomí a pozitivní pohled na danou příležitost.
Marketingová komunikace České zbrojovky Uherský Brod po roce 1992
Mach, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Tato práce se ve své první části zabývá historií tradičního a zbrojního marketingu, definováním klíčových marketingových pojmů tohoto odvětví a především vlivem právní úpravy na jednotlivé prvky marketingového mixu v prostředí České republiky od roku 1992 do chystané novelizace zákona o zbraních v průběhu roku 2019. Také jsou zde mapovány smluvní podmínky sociálních médií a internetových prohlížečů upravující obsah zahrnující zbraně a jejich příslušenství. Ve své druhé, praktické části, se práce zabývá tradičním českým výrobcem zbraní, společností Česká zbrojovka, a představuje její dlouholetou historii a vývoj jí vyráběného sortimentu až do současnosti. Dále zde dochází k rozboru jednotlivých marketingových aktivit a jejich vývoj od roku 1992. Konkrétně mapuje vývoj inzerce ve vybraných odborných médiích, PR aktivity směřující vůči široké veřejnosti, státnímu aparátu i zaměstnancům, rozebírá historii a úspěchy střeleckého týmu České zbrojovky, event marketing, komunikaci v místě prodeje včetně rozboru produktových katalogů. Také se zabývá komunikací České zbrojovky na veletrzích a výstavách, jmenovitě na veletrhu IWA, IDET a Natura Viva. Věnuje se také online komunikaci České zbrojovky, historii a současné podobě internetových stránek společnosti, stejně jako stránkám na sociálních médiích,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.