Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh rozvoje business modelu začínající firmy
Štěpánek, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku návrhu rozvoje business modelu začínající firmy, s plánem vytvořit online literární službu. V rámci diplomové práce budou vymezena teoretická východiska nezbytných oblastí pro úspěšné zpracování tématu. V analytické části je věnována pozornost jednotlivým oblastem business modelu a souvisejících oblastí, včetně vymezení a ověření ideji služby. Na základě provedených analýz a výzkumů je v návrhové části zpracován návrh rozvoje business modelu začínající firmy, včetně hodnocení silných a slabých stránek návrhu rozvoje modelu a doporučené kroky pro další zpracování.
Založení malého podniku
Rous, Filip ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Smyslem této diplomové práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro založení malého podniku. První část pojednává o teoretických poznatcích z oblasti podniku, podnikání a vinohradnictví. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu podnikatelského sektoru a třetí závěrečná část obsahuje návrh podnikatelského plánu pro založení vinotéky.
Company´s Business Development Plan on the Markets of Automation and Technical Diagnostic
Červeň, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master thesis deals with the business development activities of the company 4dot Mechatronic Systems, s.r.o. which operates on the market of industrial automation and technical diagnostic. The internal and external environment is analyzed based on the knowledge from the theoretical section of the thesis to determine the current company's situation and analyze the environment which directly influences the company. Lastly, suggestions and recommendations for the business development of the company are proposed.
Datová žurnalistika v pojetí Datablogu IHNED.cz
Hrbková, Nikola ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Kasík, Pavel (oponent)
Datová žurnalistika se objevila spolu s překotným rozvojem moderních technologií v posledních letech a stala se trendem redakcí po celém světě. Tato diplomová práce s názvem "Datová žurnalistika v pojetí Datablogu IHNED.cz" si bere za cíl představit žánr datové žurnalistiky v rámci mediální komunikace a v souvislosti se změnami ve společnosti a vývojem techniky. Teoretické kapitoly se věnují historii oboru, postupům práce datových novinářů a omezením spojenými s datovou žurnalistikou, jako je nesnadné financování redakcí, problematický sběr dat, nebo nedostatečná nabídka v oblasti vzdělávání novinářů. Cílem výzkumu bylo zmapování tvorby týmu datových žurnalistů Datablogu IHNED.cz a její srovnání s vybranými australskými týmy. V práci je kombinováno několik metod výzkumu. Stěžejní metodou jsou hloubkové rozhovory s datovými novináři, které odkrývají procesy jejich práce. Nakonec jsou týmy obou zemí podrobeny komparativní analýze. Co se týče širšího teoretického výzkumného kontextu, je tato práce jednak příspěvkem do rodící se diskuse o otázce datové žurnalistiky a jejího přínosu pro mediální organizace, i samotnou společnost. Závěr práce poskytuje úvahy o dalším směrování datové žurnalistiky u nás i ve světě.
Vývoj knižních trhů s důrazem na vývoj internetu včetně konceptu e-book (vztah nakladatel - knižní distributor - knihkupectví)
Váňová, Miloslava ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent) ; Jansová, Linda (oponent)
Disertační práce je věnována proměnám knižního trhu, které se odehrávají po nástupu internetu mezi subjekty knižního trhu, knihovnami a konečnými spotřebiteli informací (čtenáři, uživateli knihoven). Rozvoj internetu přinesl poptávku po hledání nových obchodních modelů a možnostech spolupráce. Elektronické publikování, které se s dostupností internetu začalo prosazovat, bylo startovacím faktorem pro rozvoj elektronických knih. Práce je koncipována s ohledem na role jednotlivých subjektů knižního trhu tj. nakladatele a prodejce (distributora, knihkupce, digitální platformy) a knihovny při tvorbě, prodeji a zpřístupnění knih s důrazem na knihy elektronické. Po vymezení používaných termínů, zejména různých přístupů k definici "e-knihy", a představení historie tištěné a elektronické knihy, následuje kapitola prezentující hardwarová zařízení a softwarové programy umožňující četbu e-knih. Třetí kapitola představuje roli nakladatele v procesu publikování tištěných a elektronických knih. Cílem je poukázat na odlišné postupy při zpracování tištěného a elektronického textu, vč. možností self-publishingu, který klade nové možnosti publikování přímo do rukou autora. Čtvrtá kapitola přibližuje možnosti distribuce a prodeje tištěných a zejména elektronických knih a zároveň specifikuje nový subjekt, který se díky...
Dynamika obchodních modelů implementací strategií cirkulární ekonomiky
Krmela, Aleš ; Kožená, Marcela (oponent) ; Váchal, Jan (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce zkoumá dynamiku změn v logice podnikání a architektuře obchodních modelů podniků spojených s implementací aktivit pro udržitelnost, specificky strategií cirkulární ekonomiky, se zaměřením na redukci množství nevyužitých odpadů. Obchodní modely coby abstraktní koncepty logiky podnikání jsou tvořeny dynamicky se měnícími elementy hodnotové nabídky, tvorby, poskytování, zachycování a komunikace vytvářené hodnoty. Podniky jsou tlakem ve společnosti i svém bezprostředním ekosystému motivovány k aktivní implementaci principů a strategií cirkulární ekonomiky do svých obchodních modelů. Disertační práce v konceptuální rovině zachycuje problematiku dynamiky obchodních modelů – co je dynamika obchodního modelu, jak je definována, jakých možných forem nabývá. Explicitně rozšiřuje koncept obchodního modelu pro cirkulární ekonomiku o klíčový element komunikace hodnoty. V aplikační části analyzuje, s využitím zejména případových studií a kvantitativních analýz, dynamiku adaptace obchodních modelů spojenou s implementací strategií cirkulární ekonomiky podniky působícími ve výrobně-zpracovatelských odvětvích a vliv strategií na obchodní modely. Zabývá se adaptací obchodních modelů z časového i obsahového hlediska a zkoumá dynamiku vztahů mezi jednotlivými elementy obchodních modelů. Výzkum vychází z předpokladů Teorie pohledu založeného na pozornosti a Teorie legitimity. Hlavním výstupem disertační práce je návrh metodiky určení dynamiky obchodních modelů při implementaci vybraných strategií cirkulární ekonomiky, s využitím navrhovaného indexu dynamiky obchodního modelu IOMDRi. Metodika umožňuje kvantitativní určení struktury elementů obchodních modelů, kvantitativní určení implementovaných strategií cirkulární ekonomiky a porovnání vlivu vybraných strategií cirkulární ekonomiky na obchodní modely a jejich elementy v rámci podniku, mezi podniky i mezi odvětvími. Aplikována je smíšená výzkumná strategie kvalitativně-kvantitativního charakteru, s využitím zejména případových studií a pozorování uskutečněných ve vybraném evropském zpracovatelském odvětví výroby dekorativních a informačních systémů (DIS), kvantitativních obsahových analýz a dotazníkových šetření.
Rozvoj obchodních aktivit výrobní společnosti
Michnová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti AFEED, a. s., která se zabývá výrobou krmných směsí pro hospodářská zvířata. Nejprve jsou vypracovány teoretická východiska, která nám slouží jako podklad pro vypracování analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě výsledků je vypracován návrh rozvoje obchodních aktivit.
The Model of the Cost Function of the Factory
Valúšek, Lucián ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the cost analysis and cost function analysis, which are then used to elaborate cost function for the company Falko s.r.o. The process includes classification analysis and correlation and regression analysis. As a result, possible solutions are suggested to the company. My recommendations could lead to improvement of their financial situation.
Proposal for the Development of Competitiveness of Small Company
Kudera, Josef ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis proposes a competitive strategy and development of competitive advantages for a new elevator maintenance company on the Czech market. The proposal is based on the situation on the market, customer needs, and with respect to the possibilities of a new company. The selected strategy is designed by Business Model Canvas and Value Proposition Canvas. The result of the thesis could help as a base for the competitive strategy for a company to enter this market.
The Model of the Cost Function of the Factory
Valúšek, Lucián ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the cost analysis and cost function analysis, which are then used to elaborate cost function for the company Falko s.r.o. The process includes classification analysis and correlation and regression analysis. As a result, possible solutions are suggested to the company. My recommendations could lead to improvement of their financial situation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.