Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,311 záznamů.  začátekpředchozí959 - 968dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití mobilních technologií v různých kulturách
Peroutková, Hana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části jsou představeny nejvýznamnější teorie kulturních dimenzí. Konkrétně kulturní dimenze podle Schwartze, Trompenaarse a Hofstedeho. Stěžejní význam pro tuto práci má studie GLOBE, která se stala základem pro následnou analýzu sekundárních dat. Cílem práce je zjistit rozdíly v používání mobilních technologií mezi kulturními klastry, stanovenými podle studie GLOBE, a také (ne)zamítnout hypotézy o shodě používání mobilních technologií k vybraným účelům. Mezi vybrané účely patří micro-blogging, sociální sítě, služby online seznamky, správa nebo publikování na vlastním webu či blogu a psaní komentářů, recenzí nebo hodnocení.
Marketingová strategie
Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký, indický a čínský trh. Dále jsou analyzovány katalogy společnosti Oriflame pro indický, čínský a německý trh. Analýza vybraných marketingových nástrojů obou společností se opírá především o poznatky Geerta Hofstedeho a výzkumy na jeho práci navazující a o poznatky Edwarda T. Halla. Analýza odhalila u obou společností nedostatky při adaptaci marketingových nástrojů v různém kulturním prostředí, a proto byl společnostem doporučen návrh tvorby koncepce, která tyto nedostatky pomůže odstranit a zaručí tak lepší přizpůsobení marketingových nástrojů v odlišném kulturním prostředí.
Preference médií v různých kulturách
Hořínková, Adéla ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá souvislostmi mezi kulturou a médii, která lidé z dané kultury využívají. Do výzkumu jsou zahrnuta nejrozšířenější média současnosti. Jedná se o noviny, rozhlas, televizi a internet. Kultura je zde posuzována z pohledu Hofste-deho pěti kulturních dimenzí, kterými jsou vzdálenost moci, individualismus a kolektivismus, maskulinita a femininita, vyhýbání se nejistotě a dlouhodobá a krát-kodobá orientace. Ke zjištění výsledků bylo použito metody chí-kvadrátu a Pearsonových adjustovaných reziduí. Zkoumaná data pro kvantitativní výzkum pochází z projektu Mindreader od mediální společnosti Mindshare, který probíhal v roce 2012.
Ekonomizace nemovitých památek ve vybraném regionu České republiky
Vladyková, Aneta ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mokrošová, Petra (oponent)
Problematika ekonomického využití a animace kulturních nemovitých památek se v současné době dotýká zejména objektů lokálního významu. V diplomové práci je řešena otázka efektivnosti ekonomizace nemovitých památek ve správním obvodu Praha 11. Na základě analýzy regionu je dále hodnocena nabídka kulturních produktů nejvýznamnější památky Prahy 11 z hlediska obsahové náplně, návštěvnosti a využití kapacity. Na základě zjištěných údajů a výsledků dotazníkového šetření přináší práce návrhy rozšíření nabídky Chodovské tvrze o nové atraktivní produkty. V konečném důsledku se jedná o doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti a celkového využití kapacity tvrze.
Setkání české a americké kultury v manažerské praxi
Bátorek, Miroslav Štefan ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem diplomové práce je přinést ucelený a komplexní obraz české a americké kultury a to nejen v jejich interakci. Tento obraz bude základem pro poznání a pochopení obou kultur i jejich vzájemných odlišností. Zjištění kulturních specifik, jejich objasnění a vysvětlení jejich příčin je stěžejní náplní této práce. Hlavním předmětem zkoumání je pak především odkrytí kulturních rozdílů a s tím souvisejících kulturních střetů. Druhým cílem diplomové práce je právě sestavení přehledu možných kulturních střetů a závěrečné doporučení pro českou stranu, jak těmto kolizím předejít.
Česko-arabské kulturní standardy
Holá, Kristýna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématu česko-arabských kulturních standardů. Hlavním cílem práce je identifikovat česko-arabské kulturní standardy a konfrontovat zjištěné výsledky s teoretickými východisky. Teoretická část popisuje pojmy kultura, interkulturní komunikace a dále pak dimenze Hofstedeho, Trompenaarse a kulturní standardy dle Thomase. Praktická část je zaměřena na samotné Spojené arabské emiráty a jejich základní charakteristiky, na historii, kulturu, náboženství a dále se praktická část věnuje identifikaci jednotlivých kulturních standardů, porovnání zjištěných výsledků s teorií a doporučení pro jednotlivce, kteří plánují do Spojených arabských emirátů vycestovat. Klíčová slova: kultura, kulturní dimenze, Geert Hofstede, Fons Trompenaars, kulturní standardy, Alexander Thomas, Česká republika, Češi, Spojené arabské emiráty, Arabové.
Happy Season - projekt na podporu regionálních kapel z Pardubického kraje
Karas, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
V rámci diplomové práce je předkládána podoba projektu, který se bude soustavně věnovat rozvoji možnosti uplatnění amatérských kapel působících v Pardubickém kraji. Jejím cílem je zmapovat situaci mladých kapel regionálního charakteru a na základě zjištěných informací vybudovat projekt tak, aby jim jeho činnost poskytla podporu v oblastech, které potřebují a současně nastavit parametry fungování projektu tak, aby byl dlouhodobě ekonomicky stabilní. Součástí práce je tak i zmapování možností finanční podpory ze strany externích subjektů a navržení strategie, která má vést k jejímu získání. Prostřednictvím dotazníkového šetření, které v práci prověřuje potenciál projektu, jsou také osloveny konkrétní kapely a je s nimi navázána spolupráce.
Česko-portugalské a portugalsko-české kulturní standardy
Reicheltová, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je metodou hloubkových rozhovorů s příslušnými respondenty odhalit jak česko-portugalské, tak portugalsko-české kulturní standardy. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje čtenáře s důležitými pojmy, ze kterých vychází část praktická. Na začátku praktické části autorka popisuje Portugalsko, jeho geografické, demografické, historické, ekonomické, politické a sociální pozadí. Následuje také podoba česko-portugalských vztahů od jejich navázání po současnost. Zbytek praktické části je věnován použité metodologii, cílové skupině, průběhu rozhovorů a samotnému výzkumu česko-portugalských a portugalsko-českých kulturních standardů. Na závěr autorka uvádí několik tipů a rad pro Čechy chystající se vyjet do Portugalska ze soukromých či pracovních důvodů.
Kulturní dimenze Španělska s důrazem na pracovní trh
Smolíková, Nikol ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této diplomové práce je přiblížit kulturu Španělského království, vymezit jeho kulturní dimenze a následně je komparovat s výsledky pro Českou republiku. Práce nabízí nejen obecné informace o Španělsku, ale zaměřuje se i na jeho ekonomiku a aktuální situaci na jeho pracovním trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,311 záznamů.   začátekpředchozí959 - 968dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.