Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česko-arabské kulturní standardy
Holá, Kristýna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce pojednává o tématu česko-arabských kulturních standardů. Hlavním cílem práce je identifikovat česko-arabské kulturní standardy a konfrontovat zjištěné výsledky s teoretickými východisky. Teoretická část popisuje pojmy kultura, interkulturní komunikace a dále pak dimenze Hofstedeho, Trompenaarse a kulturní standardy dle Thomase. Praktická část je zaměřena na samotné Spojené arabské emiráty a jejich základní charakteristiky, na historii, kulturu, náboženství a dále se praktická část věnuje identifikaci jednotlivých kulturních standardů, porovnání zjištěných výsledků s teorií a doporučení pro jednotlivce, kteří plánují do Spojených arabských emirátů vycestovat. Klíčová slova: kultura, kulturní dimenze, Geert Hofstede, Fons Trompenaars, kulturní standardy, Alexander Thomas, Česká republika, Češi, Spojené arabské emiráty, Arabové.
Marketingová strategie neziskové organizace Chance for Children
Holá, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu v neziskových organizacích na příkladu Neziskového občanského sdružení Chance for Children. Hlavním cílem této práce je stanovení marketingové strategie neziskové organizace, největší důraz je kladen na komunikační a částečně na produktovou strategii. V praktické části práce je představena nezisková organizace, spektrum jejích produktů a současná marketingová situace. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla navržena nová komunikační a produktová strategie.

Viz též: podobná jména autorů
1 Holá, Karolína
12 Holá, Kateřina
8 Holá, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.