Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký, indický a čínský trh. Dále jsou analyzovány katalogy společnosti Oriflame pro indický, čínský a německý trh. Analýza vybraných marketingových nástrojů obou společností se opírá především o poznatky Geerta Hofstedeho a výzkumy na jeho práci navazující a o poznatky Edwarda T. Halla. Analýza odhalila u obou společností nedostatky při adaptaci marketingových nástrojů v různém kulturním prostředí, a proto byl společnostem doporučen návrh tvorby koncepce, která tyto nedostatky pomůže odstranit a zaručí tak lepší přizpůsobení marketingových nástrojů v odlišném kulturním prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.