Název: Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Překlad názvu: Cultural aspects of international marketing communications companies L'Oréal and Oriflame
Autoři: Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interkulturní komunikace; kultura; kulturní dimenze; cultural dimensions; culture; intercultural communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44940

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193601


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet