Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Kredatusová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a jejich vlivem na použití marketingových nástrojů konkrétních společností na různých trzích. Práce hodnotí, jakým vlivem se podílí kulturní prostředí na komunikaci společností se spotřebiteli. Analyzovány jsou webové stránky společnosti L'Oréal a webové stránky vybraných značek spotřební kosmetiky pod společnost L'Oréal spadající, a to pro americký, indický a čínský trh. Dále jsou analyzovány katalogy společnosti Oriflame pro indický, čínský a německý trh. Analýza vybraných marketingových nástrojů obou společností se opírá především o poznatky Geerta Hofstedeho a výzkumy na jeho práci navazující a o poznatky Edwarda T. Halla. Analýza odhalila u obou společností nedostatky při adaptaci marketingových nástrojů v různém kulturním prostředí, a proto byl společnostem doporučen návrh tvorby koncepce, která tyto nedostatky pomůže odstranit a zaručí tak lepší přizpůsobení marketingových nástrojů v odlišném kulturním prostředí.
Zavádění společnosti Partners, a.s. na český finanční trh a specifikace pro Jindřichův Hradec a okolí
Bedáňová, Karolína ; Nevyhoštěný, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Předmětem této práce je zavádění společnosti Partners, a.s. na finanční trh a zhodnocení její dosavadní marketingové strategie pro oblast Jindřichohradecka. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb a na strategický marketingový proces s převážným zaměřením na plánovací etapu. V praktické části je provedena situační analýza s využítím PEST, SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Dále se práce zabývá výběrem cílového segmentu pro Jindřichův Hradec a jeho důvody. Následuje popsání analýzy současného marketingového mixu společnosti Partners a jsou vypracována doporučení v promotion pro Jindřichův Hradec. V závěru práce je zhodnocení přijatelnosti trhu a jsou navrženy rady a doporučení pro změny marketingové strategie společnosti Partners.
Mezinárodní strategie českých podniků
Salvi, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Cílem této práce bylo v prvé řadě nastudování a identifikace čtyř mezinárodních strategií, jmenovitě: Globální, Multinazionální, Internazionální a Transnazionální, definovaných autory Christopher A. Bartlett a Sumantra Ghoshal ve svém díle: BARTLETT, C.A. & GHOSHAL, S. Managing across borders: the transnational solution -- 2nd ed. Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts(1998) ISBN 0-87584-849-4. V druhé části se tato práce zabývá následnou aplikací poznatků v českém podnikatelském prostředí a to na základě analýzy čtyř vybraných českých společností.
Problémy aplikace japonského managementu v ČR
Jankotová, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomoci čtenáři uvědomit si a pochopit, co způsobuje, že japonské společnosti zvláště japonský styl řízení (japonský management), jsou úspěšné a konkurenceschopné a jaké problémy (či výzvy) se při aplikaci těchto japonských manažerských technik v České republice mohou objevit. Rovněž byly vyhledány a ohodnoceny společnosti, které vyučují a zavádějí japonské manažerské styly. Ač v této práci poskytuji související informace týkající se japonské ekonomiky a chování a vlastností japonců, základní popis výbraných japonských manažerských technik i příklady jejich použití ve firmách, hlavním záměrem je zjistit předpoklady úspěšného používání japonských manažerských technik, zjistit, jak mohou být tyto techniky zavedeny a následně popsat možné překážky při uplatňování japonského managementu ve společnostech mimo Japonsko. Důvodem pro hledání předpokladů úspěšného používání je myšlenka, že nejenom samotné manažerské techniky (jejich "technická stránka") jsou klíčem k úspěchu. Je to také především způsob, jak jsou tyto používány. Je to znalost toho, co je hnací silou úspěchu těchto technik. Proto abych pochopila, v čem japonské manažerské techniky spočívají a jací jsou lidé, kteří je vyvinuli a používají, shromáždila jsem krok za krokem související informace a shrnula je v této práci. Pomocí analýzy těchto informací jsem došla k závěru, že existují tři předpoklady pro úspěšnou implementaci japonských manažerských technik. Za prvé je to vlastní technická stránka dané techniky, za druhé psychologický aspekt (poznávání a používání japonského managementu znamená také poznávání japonské kultury a chování japonců a pouze pokud tuto kulturu a chování pochopíme a aplikujeme, mohou techniky ukázat svůj plný potenciál).a třetím předpokladem je pracovitost.
Popis a analýza prostředí produktu
Srbecký, Michal ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Bakalářská práce pojednává o čínském automobilovém trhu, jeho charakteristice, shrnutí a návrhu modelu určeného přímo pro tento a jemu podobné asijské trhy. Práce je aplikovaná na podnik Škoda Auto.
Symbolika barev a její role v marketingu
Zvěřinová, Iva ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
V teoretické části práce pojednává o významu barev a barevné symboliky ve vizuálních prvcích marketingu a marketingové komunikace. V aplikační části je na podkladě šetření zkoumána platnost dosavadních nálezů a teoretických doporučení pro užívání barev a barevnou symboliku. Výsledkem je ověření platnosti současného stavu poznání
Strategické dichotomie ve vybraném podniku
Pelouchová, Kateřina ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce Strategické dichotomie ve vybraném podniku je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V teoretické části je definována strategie a náležitosti její tvorby, implementace, hodnocení a strategické dichotomie. Strategické dichotomie jsou popsány podle knihy de Wita a Meyera "Strategic Synthesis", která jako jediná představuje strategický management ze syntetického pohledu. Aplikační část charakterizuje jednotlivé dichotomie ve společnosti ELK, a. s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Strach, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.