Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 630 záznamů.  začátekpředchozí493 - 502dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělec jako značkové zboží
Forejtová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na téma umění, specifikace marketingu v showbusinessu a pohled na trhy se současným uměním, včetně právního zakotvení. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledován konkrétní umělec z hlediska využití zásad budování značky. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání značkových strategií a umění. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch na poli umění spjat s kvalitou strategie řízení značky.
Rozšíření produktové řady značky Lucky Strike
Boháč, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kadlec, Libor (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je podrobný rozbor marketingového plánu pro rozšíření produktové řady Lucky Strike na českém tabákovém trhu. V teoretické části se bude detailně zaměřovat na rozbor značky, proces strategického řízení značky a marketingové plánování. Praktická část je věnována positioningu a marketingovému plánu Lucky Strike.
Brand management vybrané značky
Machová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a současné poznatky v této oblasti aplikovat na konkrétní značku, tedy analyzovat stávající brand management vybrané značky, kriticky jej zhodnotit a navrhnout doporučení pro zlepšení řízení této značky. Teoretická část práce přináší informace o pojmech značka a brand, popisuje funkce a prvky značky a zabývá se jednotlivými fázemi brand managementu. V praktické části práce je představen trh příslušné značky, výrobce dané značky a značka jako taková. Podstatná část teoretické části práce je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo pro potřeby práce provedeno. V závěrečné části práce je zhodnocena současná situace příslušné značky a její brand management a jsou formulována doporučení pro řízení této značky v budoucnosti.
The use of social networks potential in promotion products and services
Biath, Roman ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Kučera, Dušan (oponent)
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb přímo z této sociální sítě význam. Teoretická část obsahuje všechny potřebné definice a poznatky, které jsou pro pochopení principu fungování sociálních sítí potřebné. V analytické části práce porovnává vybrané sociální sítě v České republice a pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje vhodnost použití sociální sítě Facebook jako komunikačního nebo prodejního kanálu. Závěrečná doporučení obsahují návrhy možného zlepšení komunikace na sociálních sítích, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.
Muzeum a branding
Siegelová, Inka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Novák, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice brandingu kulturních institucí. Nejprve definuje základní prvky brandingu a jejich specifika v oblasti muzeí. V praktické části tato práce popisuje dvě významné kulturní instituce, Tate a Národní galerii, od jejich založení po současnou situaci. Další část je založena na dotazníkovém šetření, které by mělo potvrdit či vyvrátit hypotézy stanovené v úvodu práce. Výzkum se zabývá vnímáním značky Národní galerie ze strany veřejnosti. V závěru práce jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení na vylepšení brandingu instituce.
Kvalita potravin na českém trhu - regionální potravina
Zanklová, Ivana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá označováním potravin značkami kvality v EU a v České republice se zaměřením na používání značky Regionální potravina. V první částku je popsáno označování potravin značkami kvality EU a na českém trhu. V další části je popsána značka a soutěž Regionální potravina. Dále je zde vyhodnocení vlastního výzkumu v oblasti těchto značek. Poslední kapitola je věnována vytvoření nové marketingové strategie pro prodejnu Jednoty, spotřebního družstva v Toužimi.
Problematika pirátství značek.
Kučerová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Levora, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice pirátství značek. Hlavním cílem je zhodnocení aktuální situace v oblasti různých projevů pirátství se zaměřením na oblast produktového pirátství zejména v podobě padělání a imitace výrobků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části se zaměřuje na obecné pojednání značkové politiky. Důležitá role a hodnota značek v dnešní době značně ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů a podporuje výskyt neoriginálních produktů. Druhá teoretická část se pak podrobněji věnuje samotným projevům pirátství značek a právní ochraně spadající pod oblast duševního vlastnictví. Pro dosažení komplexnějšího pohledu zkoumá praktická část postoj, nákupní chování a názory českého spotřebitele na tuto problematiku.
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 630 záznamů.   začátekpředchozí493 - 502dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.