Název:
Kvalita potravin na českém trhu - regionální potravina
Překlad názvu:
Food quality in the Czech market - regional food
Autoři:
Zanklová, Ivana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá označováním potravin značkami kvality v EU a v České republice se zaměřením na používání značky Regionální potravina. V první částku je popsáno označování potravin značkami kvality EU a na českém trhu. V další části je popsána značka a soutěž Regionální potravina. Dále je zde vyhodnocení vlastního výzkumu v oblasti těchto značek. Poslední kapitola je věnována vytvoření nové marketingové strategie pro prodejnu Jednoty, spotřebního družstva v Toužimi.This work deals with the labeling of food quality marks in the EU and the Czech Republic with a focus on Regional food branding. The first chapter describes the labeling of quality brands in the EU and on the Czech market. The second chapter describes the brand and Regional food competition. Then there is the evaluation of our own research on these brands. The last chapter is devoted to creating a new marketing strategy for the store Jednota, consumer cooperatives in Toužim.
Klíčová slova:
produkt; regionální potravina; soutěž; značka; brand; competition; product; regional food
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32239