Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělec jako značkové zboží
Forejtová, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu značka, definuje rozdíly mezi značkou a brandem, ale také značkou a výrobkem. Dále poukazuje na význam značky v marketingu, druhy značek a jejich prvky. Největší pozornost je v této části práce věnována prioritě dnešního marketingu, a tím je branding. Zaměřuje se na popis hlavních kroků procesu strategického řízení značky. Následuje teoretický náhled na téma umění, specifikace marketingu v showbusinessu a pohled na trhy se současným uměním, včetně právního zakotvení. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledován konkrétní umělec z hlediska využití zásad budování značky. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání značkových strategií a umění. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch na poli umění spjat s kvalitou strategie řízení značky.
Využití marketingu v neziskové organizaci
Forejtová, Veronika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Teoretická část práce se věnuje vysvětlení pojmu nezisková organizace, podmínkám jejího fungování, včetně právního zakotvení a možnosti čerpání finančních zdrojů. Následuje teoretický náhled na téma marketing a rozdíly jeho využití v ziskovém a neziskovém sektoru. Největší pozornost je v této části práce věnována jedné z nejpoužívanějších marketingových metod, a to marketingovému mixu 4P. Zaměřuje se na popis jeho jednotlivých složek a možnosti jejich využití při vytváření marketingové strategie organizace. V návaznosti na teorii a zjištěné skutečnosti je v praktické části sledována konkrétní nezisková organizace z hlediska metod aplikace marketingového mixu a zároveň její možnosti financování. Práce si neklade za cíl podat vyčerpávající výčet informací z jednotlivých oblastí, ale spíše poukázat na možnosti provázání marketingu a neziskové organizace. Cílem práce je posoudit, zda je úspěch neziskové organizace spjat s kvalitou marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.