|
Podnikatelský záměr
Adler, Ondřej ; Rajchlová,, Jaroslava (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je realizace podnikatelského záměru vedlejší živnosti stu-denta vysoké školy. Práce se zabývá především otázkami z oblasti marketingu a české legislativy. V první části jsou zpracovaná teoretická východiska potřebná k založení živnosti spolu s povinnostmi poplatníka a vytvoření marketingového mixu. Další, prak-tické, části zahrnují marketingový mix aplikovaný do praxe, analýzu SWOT spolu s ná-vrhy využití příležitostí a eliminaci hrozeb a také řeší otázku úspory nákladů.
|
|
Řízení spolupráce se zákazníky
Hanzlík, Tomáš ; Ondrůšek, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářská práce, zabývající se řízením vztahů se zákazníky, budou teoretická východiska a podklady pro praktické řešení návrhu změn v CRM systému ve společnosti Internova - CZ GmbH, spol. s r.o., které mají pomoci při udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a hledání zákazníků nových. Analýza současného stavu podniku bude provedena z podrobné analýzy jednotlivých prvků CRM, dále pak SWOT analýzy podniku a výsledků měření a měření úrovně vztahů se zákazníky metodou CRACK. Z ní pak vyplývají jednotlivé návrhy na řešení problému.
|
| |
|
Návrh komunikačního plánu
Strupek, Ondřej ; Mgr.Marek Novák (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje současnou situaci firmy KZK, s.r.o., a její postavení na trhu. Výsledky situační analýzy pomohou firmě navrhnout takový komunikační plán, který jí zajistí lepší šíření marketingových informací ke svým potenciálním zákazníkům.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor komunikačního mixu společnosti OKNO SYSTEM s. r. o., která se zabývá prodejem oken, dveří a sekčních garážových vrat včetně souvisejícího příslušenství. V práci se věnuji zefektivnění komunikačního mixu, aby se firma dostala do povědomí mezi potencionálními zákazníky, a tím zlepšila svoje postavení na trhu.
|
| |
|
Komunikační strategie pro firmu
Kavan, Jiří ; Sedlák, Leoš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie firmy“ je analýza současného stavu společnosti Nářadí Veselý Brno, spol. s r. o., zabývající se prodejem elektronického ručního nářadí, autorizovaným servisem, půjčovnou nářadí a doporučeni pro tvorbu nove komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšeni aktuálního postaveni firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
|