Název: Návrh komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu: Proposal of Comunacation Mix
Autoři: Malíková, Monika ; Zemánková, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; marketing; marketingový mix.; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; advertising; communication; marketing; marketing mix.; promotion; publicity; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245737


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet