Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování na základě genealogických dat
Prostredníková, Hana ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje podrobnou studii dané problematiky týkající se genealogie jako vědy a genealogických záznamů. V práci jsou rozebrány role a vztahy vyskytující se v genealogických záznamech a je popsána problematika jejich reprezentace. Cílem je návrh a implementace systému, který ověří platnost vztahů v genealogických záznamech a umožní další práci s těmito daty.
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sport
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
Obolecká, Anna ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitelů prodejny COOP Diskont Hlinsko a je rozdělena do tří kapitol, první kapitola je teoretická, následující dvě praktické. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu chování spotřebitele, popisuje jednotlivé přístupy k chování spotřebitele či kupní rozhodovací proces a jeho jednotlivé části. Další část této kapitoly je věnovaná marketingovému výzkumu a metodám tohoto výzkumu. Druhá kapitola se soustředí na samotný řetězec COOP, COOP družstvo Hlinsko, privátní značky pro ně typické, doplňkové služby nabízené na prodejně a následně na charakteristiku zkoumané prodejny COOP Diskont. Praktická část práce již hodnotí a interpretuje výsledky dotazníkového šetření prováděného na prodejně COOP Diskont na v Hlinsku. V této kapitole jsou hodnoceny jak charakteristické znaky spotřebitele vybrané prodejny, tak i další klíčové aspekty pro prodávajícího, jako jsou například důvody nákupu, utracená částka, účast ve věrnostních programech či to, jak zákazníci hodnotí služby nabízené na prodejně.
Formativní hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy
Kopecká, Jana ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Diplomová práce Formativní hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy pojednává zejména o hodnocení, jímž učitel poskytuje žákům cílenou radu, a to ve chvíli, kdy lze jejich výkon ještě zlepšit. Jde o velmi časté hodnocení žákova pokroku. První část diplomové práce se věnuje školnímu hodnocení a charakterizuje jeho různé typy, formy i prostředky. Po zasazení formativního hodnocení do kontextu hodnocení školního se práce zabývá vymezením tohoto pojmu a blíže vysvětluje jeho historii, různá pojetí a zejména pak specifikuje využití formativního hodnocení ve školní praxi. Část textu týkající se strategií formativního hodnocení blíže objasňuje pojmy jako například zpětná vazba, práce s chybou, dotazování či vrstevnické hodnocení. Velká část práce je věnována technikám sloužícím formativním účelům, které mohou plnit funkci zásobníku cenných nápadů a rad pro učitele, jak v hodině s žáky pracovat, jak hodnotit. Druhá část diplomové práce je věnována empirickému výzkumu hodnocení dvou učitelek vlastivědy a českého jazyka, literatury na prvním stupni vybrané základní školy. Prostřednictvím případové studie je zkoumáno, jakým způsobem učitelé na prvním stupni základní školy hodnotí, zda a jak uplatňují formativní hodnocení a jak se liší reflektování hodnocení ve třídě učiteli a žáky. Klíčová slova: školní...
Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis
Krajčovič, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Mystery shopping ve vybraných prodejnách specializovaného řetězce Hervis. Cíle: Cílem této diplomové práce bylo v prvé řadě představit specifickou techniku marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping jakožto marketingový nástroj využitelný na poli maloobchodního prodeje se sportovním zbožím. Hlavní těžiště práce však spočívalo v praktické realizaci výzkumu ve vybraných prodejnách sportovního řetězce Hervis na území hlavního města Prahy, jejich vzájemného porovnání z hlediska definovaných kritérií hodnocení a na jejich základě navržení případných zlepšení. Metody: K získání potřebných dat pro identifikaci doporučení byla použita technika zvaná Mystery shopping, představující kombinaci dotazníkového šetření a skrytého pozorování. Výsledky pozorování byly zanášeny ihned po návštěvě prodejen do předem připraveného archu. Výsledky: Výsledky zkoumání nám identifikovaly řadu nedostatků, ke kterým dochází během vzájemné interakce mezi prodejci a zákazníky, a to zejména v oblastech prodejních dovedností, úvodního kontaktu a zjišťování potřeb. V syntetické části práce proto byla navržena určitá opatření, která by mohla vést ke zkvalitnění péče o zákazníky. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní retail, dotazování, skryté pozorování, fiktivní nákup
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi Cíle: Cílem této práce je určit popularitu sportu u veřejnosti a srovnat ji s jeho prezentací v televizi. Popularita a sledovanost sportu je zjišťována pomocí dotazování veřejnosti. Rozhovory s odborníky na vysílání sportu v televizi objasňují pohled na sportovní zpravodajství na veřejnoprávní a komerční televizi. Celkové výsledky byly srovnány s výsledky pozorování prezentace sportu ve sportovním zpravodajství v bakalářské práci Trnkové (2014) a umožnily navrhnout doporučení pro využití v marketingu, ve sportovních a mediálních organizacích. Výsledky s sebou nesou i jistý vědecký přínos. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvantitativních i kvalitativních metod. Dotazování veřejnosti probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Rozhovory byly realizované hloubkovým individuálním interview a elektronickým dotazováním pomocí e-mailové korespondence. Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Výsledky: Sport je u české populace velice populární, a to v jeho aktivní i pasivní podobě. Pravidelně se o sport zajímají více muži než ženy, ale aktivnějšími sportovci jsou ženy. Nejvyhledávanějším médiem za účelem sledování sportu je televize, ačkoliv internet je také oblíbený. Sporty...
Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám
Jansa, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Novotná, Viléma (oponent)
Název: Postoje a názory adolescentů ve věku 15-18 let ke sportu a pohybovým aktivitám Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjišťování a komparování dotazníkem PASA názory a postoje k pohybovým aktivitám a sportu u adolescentní mládeže, zaměřené na studenty 15 - 18leté ze středních škol (gymnázia). Metody: V diplomové práci využíváme metodu dotazování respektive techniku písemného dotazování v rámci dotazníku PASA. Dotazník byl využíván před patnácti lety, přesto jsme provedli na menším vzorku pilotáž a některé otázky jsme upravili. Prostřednictvím dotazníku PASA se dotazujeme na některé názory a postoje adolescentní mládeže k pohybovým aktivitám a sportu z hlediska psychosociálního, reálných pohybových a sportovních aktivit, využití dostupných tělovýchovných a sportovních zařízení aj. Výzkumné šetření jsme prováděli na vybraných středních školách-gymnáziích v České republice. Výsledky: Získané údaje jsme statisticky zpracovali a výsledky uvádíme v souhrnných tabulkách s konstatováním statisticky významných rozdílů mezi pohlavím, věkovými kategoriemi. Součástí práce je srovnávání našich výsledků s výzkumem uskutečněným v roce 2000 (Slepička et. al., 2001). Klíčová slova: adolescent, pohybová aktivita, sport, dotazování, gymnázium
Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku
Dvořák, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Sportovní aktivity studentů základních a středních škol na Lounsku Cíle: Bakalářská práce se věnuje sportovním aktivitám studentů základních a středních škol na Lounsku. Cílem je zjistit, jakému sportu se studenti věnují a co je hlavními motivátory a bariérami při sportování. S ohledem na zdejší sportovní situaci chceme zjistit, o jaký sport studenti jeví zájem a chtěli by ho i případně vyzkoušet. Metody: Sportovní aktivity studentů byly zkoumány prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník byl pro potřeby této bakalářské práce realizován v písemné podobě. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu poukazují na vysokou úroveň sportovní aktivity studentů základních a středních škol. Oproti roku 2010 se sportovní situace zlepšila. Je zaznamenán nárůst frekvence sportování. I přes jednotlivé problémy jsou studenti se sportovní situací v Lounech a blízkém okolí spíše spokojeni. Klíčová slova: Sportovní aktivity, sportovní prostředí, dotazování, závodní a rekreační sport, Louny, studenti základních a středních škol
Popularita e-sportu u pražské mládeže
Inneman, Martin ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazování

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.