Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sport
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sport
Marketingový výzkum popularity sportovního produktu TRX
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum sportovního produktu TRX Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit popularitu sportovního produktu TRX u populace České republiky. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V mé práci jsem použila kvantitativní metodu, elektronické dotazování. Pro můj výzkum byl sestaven dotazník, který byl rozeslán pomocí sociálních sítí a e-mailů různým skupinám respondentů. Šetření probíhalo přibližně tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Zjistili jsme, že sportovní produkt TRX nemá vysokou popularitu u populace České republiky. Výzkumu se zúčastnilo celkem 181 osob, z nichž pouze 58 respondentů dokončilo dotazník. Z výsledků vyplývá, že TRX používají především muži věkové kategorie 16 - 25 let, kteří preferují cvičení samostatně, bez trenérů či skupinových lekcí. Naopak mladší ženy preferují cvičení s trenérem a ženy věkové kategorie 26 - 35 let se přiklání spíše k návštěvě specializovaných center s možností skupinových lekcí. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní produkt TRX, dotazování, popularita

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.