Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,712 záznamů.  začátekpředchozí2663 - 2672dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Mezilidské vztahy na pracovišti - bossing
Nováková, Magdalena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem této práce je teoreticky uchopit problematiku mezilidských vztahů na pracovišti se zaměřením na jejich negativní stránku, přesněji tedy na psychický teror na pracovišti. Teoretická část pojednává o existenci a typech mezilidských vztahů na pracovišti, o sociální interakci a komunikaci mezi pracovníky. Větší část je zaměřena na konflikty na pracovišti a především na bossing. Jsou zde popsány jednotlivé fáze, příčiny a strategie. Dále je zde uvedena typologii pachatelů, následky, které psychický teror na pracovišti způsobuje a na závěr i možný způsob obrany. V Praktické části je teorie demonstrována na konkrétním reálném případě formou případové studie.
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Karlíková, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.
Vyhodnocení helpdesk procesu z hlediska spokojenosti zákazníků
Bílková, Jana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Prajzlerová, Hana (oponent)
Tato práce popisuje obecně proces helpdesku ve firmách. Seznamuje čtenáře s historií, účelem a fungováním helpdesku, ale s i přínosy pro firmu, pokud helpdesk využívá. V práci je zmíněn i rámec sloužící pro správu služeb ve firmě a tím je ITIL. Je naznačeno, jak souvisí s procesem helpdesku a jaké typy helpdesků rozeznává. Jedna kapitola je věnována efektivnosti procesů z pohledu spokojenosti zákazníků, přičemž je do jisté míry orientována na komunikaci. Druhá polovina práce je zaměřená na praktickou část. V té je proces helpdesku popsán na konkrétní společnosti. Po představení společnosti je rozebrán helpdesk proces a helpdeskový systém využívaný v této společnosti. V závěru práce je analýza efektivnosti procesu zjišťována pomocí předem určených parametrů a dotazníku. Výsledky jsou interpretovány v závěrečném doporučení.
Vnitřní a vnější komunikace na příkladě produkční společnosti
Matějková, Pavlína ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hovorka, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní a externí komunikace v rámci malého podniku. Hlavní část práce je věnována analýze vnitřní komunikace, která byla provedena na základě výsledků dotazníkového šetření. Závěry byly shrnuty a navrženy byly i možnosti řešení daných situací. V rámci práce je možné nalézt i popis vzniku konkrétního reklamního spotu či firemního grafického manuálu.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.
Psychologické aspekty přijímacího řízení
Poukarová, Hana ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
POUKAROVÁ, H. Psychologické aspekty přijímacího řízení. Jindřichův Hradec 2010. Bakalářská práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu v Jindřichově Hradci. Katedra společenských věd. Vedoucí práce: PhDr. Miloslava Hiršová Ph.D. Bakalářská práce se zabývá zmapováním možnosti uplatnění poznatků psychologie při přijímacím řízení. Na základě výpovědí vybraných personalistů jsou zjištěné možnosti porovnány s praxí. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán proces přijímacích pohovorů, vytváření prvního dojmu a neverbální komunikace. Na konci této části je souhrn získaných teoretických poznatků. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na vybrané pracovníky personálního oddělení. Výzkumným vzorkem jsou personalisté, kteří se zabývají náborem zaměstnanců.
E-learning na základních a středních školách
Kulhánek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Jaša, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá využitím e-learningu na základním a středním stupni školství v České republice. Cílem je informovat o možnostech jeho zavedení, vysvětluji základní pojmy týkající se e-learningu, jaká řešení se na trhu nabízejí a jaké mají výhody a nevýhody. Dále popisuji specifické požadavky pro e-learningová řešení na tomto stupni vzdělávání a podporu ze strany státu a Evropské unie. Pro inspiraci uvádím příklady řešení na konkrétních základních a středních školách a celé téma završuji vlastním průzkumem, který zjišťuje míru využití popisovaných řešení.
Komunikační strategie podniku
Tomanová, Monika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Téma mé diplomové práce se týká komunikační strategie neziskových organizací. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých pojmů, jako je: nezisková organizace, komunikace a komunikační proces, marketing a marketingový mix a na závěr je komunikace vysvětlena jako ucelený integrovaný systém. Praktická část se zabývá konkrétními neziskovými organizacemi Ozvěna a Hnutí Brontosaurus. Jsou použity tyto metody: dotazník, analýza dokumentů, rozhovory s veřejností a se zaměstnanci organizací. Současné komunikační strategie organizací jsou zanalyzovány, jsou určeny silné a slabé stránky a na základě této analýzy s použitím uvedených metod jsou navrhnuta určitá doporučení na zlepšení.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,712 záznamů.   začátekpředchozí2663 - 2672dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.