Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Cenek, Jakub ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je analýza stávajícího stavu informačního systému ve firmě KOVOLIKA STAINLESS a.s., která má vést k návrhu změn pro zvýšení efektivity výroby a zlepšení informační bezpečnosti. Hlavním cílem práce je navrhnout aplikaci pro zefektivnění výroby. V druhé části práce budou navrženy postupy pro zvýšení informační bezpečnosti ve firmě.
Návrh systému řízení rekreačního zařízení
Valová, Anežka ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce) ; Staňková, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh nové organizační struktury Hotelu Zámku Valeč a zhodnocení jeho finanční situace. K té jsou na podnik aplikovány finanční metody, jako jsou horizontální a vertikální analýza, rentabilita nákladů, rentabilita výnosů a ukazatele ubytovacího úseku (obsazenost, průměrně dosažená cena za pokoj a cena za disponibilní pokoj). Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny metody řízení malých a středních podniků, které zahrnují marketingovou strategii, finanční řízení, management a řízení rozvoje firmy a jejího růstu. Následuje praktická část, která obsahuje popis Hotelu Zámek Valeč, SWOT analýzu, finanční analýzu a analýzu stávajícího stavu organizační struktury. Na základě těchto analýz jsou v závěru diplomové práce identifikovány problémy a navrženy změny organizační struktury.
Osobnostní, odborné a sociální kvality projektového manažera
Zobačová, Denisa ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Sluková, Petra Zia (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na dvě základní části. První z nich se věnuje osobnostním, sociálním a odborných znalostem projektového manažera a druhá mapuje výuku soft skills na vysokých školách s oborem Informační studia a knihovnictví v České republice. Teoretická část je věnována projektovému managementu. Pozornost je věnována základním pojmům z oblasti projektového managementu, představuje nejznámější projektové metodiky, definuje jednotlivé role projektového manažera a hlavně se věnuje jednotlivým kompetencím, které by tento manažer měl ovládat. Poslední kapitola teoretické části je věnována analýze tří nejznámějších projektových metodik. Praktická část mapuje situaci na vysokých školách, konkrétně jaké předměty nabízejí v rámci výuky soft skills a jak s tímto tématem vyučující pracují. Uvedeny jsou i další aktivity vysokých škol v oblasti výuky a rozvoje tzv. měkkých dovedností. Dále jsou uvedeny příklady předmětů se stejným tématem na amerických univerzitách. Na závěr práce jsou uvedena doporučení, jak lze výuku soft skills na českých univerzitách zkvalitnit a jaká témata by mohla být zařazena mezi výběrové přednášky a semináře na Ústavu informačních studií a knihovnictví v Praze.
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Introduction of Smart Metering: Ramifications for Business Management in Medium-sized Energy Providers
Selmke, Pierre ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Neumaierová, Inka (oponent) ; Markovič, Peter (oponent)
Zvyšování efektivity (konečného) využití energie a z toho vyplývající úsporu energie vyžaduje v Evropské unii (EU) zákon. To mění zásadně energetické hospodářství EU. Odpovídající směrnice 2006/32/ES vyžaduje úpravu odečtu energií a, pokud je to technicky proveditelné a finančně opodstatněné, také zavedení nových měřících technologií (= Smart Meter). Tyto požadavky jsou v jednotlivých zemích EU implementovány různě: Instalace inteligentních měřičů (Smart Meter) je téměř plně realizována (např. Itálie), zavedení je plánováno (např. Německo) nebo se od zavedení zcela upouští (např. Česká republika). Vzhledem k tomu, že jsou téměř celý hodnotový řetězec, organizační struktury a funkční oblasti středně velké energetické společnosti zavedením inteligentního měření výrazně ovlivněny, je důležité s tím spojené požadavky včas zohlednit. V této práci jsou analyzovány důsledky zavedení inteligentního měření (Smart Metering) na řízení podniku. Přitom bylo postupováno deduktivně. Na základě průřezové studie provedené dvakrát jednorázovým sběrem dat byly shrnuty dopady zavedení inteligentního měření (Smart Metering). Byli dotazování odborníci a jejich výpovědi byly kvalitativně vyhodnoceny. Následovalo písemné dotazovaní pomocí (online) dotazníků, které bylo vyhodnoceno kvalitativně. Přitom byly sledovány institucionální, funkční a na aktivity orientované perspektivy stejně jako normativní, strategické a operativní aspetky vedení podniku. Vyhodnocení průzkumu umožňuje lépe shrnout a analyzovat účinky zavedení inteligetního měření (Smart Metering). Z analýzy rozsahu připravovaných změn u energetických společností je zřejmé, že zavedení inteligentního měření (Smart Metering) představuje pro středně velké dodavatele energie zásadní změnu. Výsledky písemného dotazníku ukazují, že většina manažerů neuznává potřebu změny, a proto ji nemůže provést. Tyto deficity řízení ohrožují existenci podniku. Musí být včas vyřešeny zavedením a důsledným provedením změny.
SPRÁVA VENKOVNÍCH PLOCH V INTEGROVANÉM SYSTÉMU ŘÍZENÍ SPOLEČNOSTI FOXCONN CZ PARDUBICE
Zemánková, Jana ; Zilvar, Josef (vedoucí práce) ; Radim, Radim (oponent)
Problémová oblast: Vymezení a organizace správy venkovních ploch v podniku Cíl práce: Racionalizace venkovních ploch v integrovaném systému řízení společnosti Foxconn CZ Pardubice Postup práce a použité metody: - rešerže odborné literatury, dostupných informačních zdrojů a interní dokumentace společnosti Foxconn CZ - vymezení správy venkovních ploch v oblasti Facility managementu a v oblasti SER (Social and Environmental Responsibility) - systémová analýza současného stavu správy venkovních ploch ve společnosti Foxconn CZ - návrh správy venkovních ploch v integrovaném systému řízení Foxconn CZ, - shrnutí a doporučení.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Smolík, Luboš ; Ráček, Daniel (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na návrh změn pro potřeby dalšího rozvoje podnikání v obchodní firmě. Návrh změn bude vycházet ze závěrů provedené analýzy aktuálního stavu informačního systému a souvisejících procesů ve firmě. Navrhované změny budou zohledňovat požadavky firmy na informační systém a strategické cíle firmy.
Change and integration management in the german mechanical engineering industry
Fuchs, Christian
Hlavním cílem práce je vytvořit model managementu změn a integrací pro malé a střední podniky (MSP). Předběžná podoba modelu je zpracována na základě dostupné literatury. Poté je model empiricky testován a dále přizpůsoben tak, aby byl vhodný pro zvolenou oblast. Model by měl být využitelný manažery k tomu, aby chápali důvody vedoucí k procesům integrací a změn, a také důsledky těchto procesů. Literární průzkum umožnil shromáždit dostatek informací o komplexních vztazích mezi strategií, psychologických a sociálních determinantech v organizacích a vytvořit srozumitelný model. Model ukazuje postup těchto procesů, co se vyvíjí, co je třeba očekávat, a které mechanismy umožní dosažení očekávání. Model zahrnuje postupné kroky od změny podnikatelského prostředí po změnu (přizpůsobení) strategií, a dále k procesu změny či integrace, a po jeho realizaci také k hodnocení výsledků. Výsledky dotazníkového průzkumu prokázaly významnou vazbu mezi třemi skupinami dat, což potvrdilo, že při realizaci jakékoliv změny formou projektu bylo dosaženo dobrých výsledků. Podniky s charismatickými vůdci, kteří mají vize, prokazují lepší ekonomické výsledky, než ostatní podniky. Zisky a spokojenost zaměstnanců jsou rovněž vyšší tehdy, pokud manažeři mají dostatečné teoretické znalosti. Otázku vývoje integračních procesů v čase není možné odpovědět k plné spokojenosti, neboť průzkum dlouhodobého vývoje neprokázal jednoznačný trend. Průkaznosti by mohlo být dosaženo, kdyby druhé kolo panelového průzkumu bylo provedeno mnohem dříve po realizované akvizici.
Technická podpora managementu změn
Vaněk, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje zlepšení nástroje technické podpory managementu změn v reálné společnosti poskytovatele IT služeb. Hlavním cílem je analýza a implementace nástroje prezentující možná zlepšení. Práce zahrnuje úplný vývojový proces systému včetně sběru požadavků, analýzy a návrhu systému, jeho implementace. Sběr požadavků je rozšířen o analýzu problémů ve společnosti a hledání řešení, potřebných změn pro dosažení cílů společnosti. Cílem implementovaného systému je ověřit přínos nalezených řešení. Práce obnášela důkladné seznámení se s procesem managementu změn v dané společnosti a doporučeními, které na ně kladou nejlepší praktiky uvedené v knize ITIL. V první části je popsána oblast managementu změn, knihy ITIL a vybrané praktiky. V druhé části je zaznamenána analýza současného stavu managementu změn a nástroje a jsou navrženy možnosti zlepšení v rámci nástroje. Tyto požadavky jsou dále analyzovány a zpracovány do specifikace požadavků, následně je navrženo a implementováno jejich řešení. V závěru je popsáno ověření přínosu pomocí experimentu nad implementovaným řešením, následuje shrnutí celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.