Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  začátekpředchozí169 - 175  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vývoje vybraných oblastí veřejného života během roku 2010
Šamanová, Gabriela
V prosincovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění hodnotili občané České republiky, jakým způsobem se vyvíjela situace ve vybraných oblastech veřejného života během uplynulého roku 2010.
Analýza trhu CRM systémů
Peterský, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku řízení vztahů se zákazníky nejen pro IT odborníky a podat tedy nejen technický, ale i určitý manažerský pohled na tuto problematiku. Podniky investují do CRM systémů i v době trvající světové hospodářské krize. Jistě k tomu musí mít racionální důvody. Součástí práce je proto také popis a vysvětlení všech podstatných výhod, užitečných vlastností a pozitivních efektů, které mohou systémy CRM podnikům přinést. Podnik stojí při zavedení CRM systému před řadou důležitých rozhodnutí a úkolů. Práce se proto věnuje také otázkám, na základě jakých parametrů a kritérií vybrat pro podnik vhodné řešení. Součástí práce je popis vybraných CRM systémů. Tyto systémy by měly vždy zastupovat určitou kategorii tak, aby tento výběr pokryl všechny významné směry možných řešení problematiky řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na několik částí. Úvod práce je věnován vysvětlení pojmu CRM a shrnutí hlavních přínosů zavedení CRM systému. Práce se dále zabývá přehledem základní funkcionality a popisuje architekturu, komponenty a vrstvy CRM. Následuje souhrn faktorů a parametrů pro výběr CRM systému. Závěr práce je věnován vývojovým trendům trhu CRM systémů a popisu vybraných konkrétních produktů. Práci doplňuje slovník pojmů, který shrnuje a vysvětluje použité odborné termíny.
New trends in marketing communication
Jančo, Andrej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na nové trendy v marketingové komunikaci, přičem hlavní témou je virální marketing a jeho využití v marketingové komunikaci.
Současnost a vývojové trendy v arabském světě (se zaměřením na Sýrii a Libanon)
Kuruc, Roman ; Volenec, Otakar (vedoucí práce) ; Havlová, Radka (oponent)
Role a politická aktivita arabských zemí má v současném období výraznější podíl na vývoji událostí a strategických scénářů velké světové politiky než by odpovídalo politickým, územním a populačním ambicím samotných Arabů. Cílem této práce je popsat současný vývoj v regionu v souvislostech s vnějšími zájmy a regionálními vlivy s dopadem zejména na Sýrii a Libanon.
Význam námořní dopravy ve světové ekonomice: současné trendy
Hanžl, Václav ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce se zabývá současným stavem námořní dopravy ve světě, zdůrazňuje její význam pro světovou ekonomiku. Naznačuje některé z aktuálních trendů vývoje tohoto dopravního oboru. V teoretickém úvodu je uvedena charakteristika vývoje námořní dopravy a její klasifikace s důrazem na odlišení liniové a trampové námořní dopravy.
Contemporary trends in education of future managers
Koč, Ján ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Cílem práce je zmapovat vývoj v oblasti vzdělávání budoucích manažerů, porovnat současné trendy ve vzdělávacích programech v ČR a v zahraničí a vyvodit závěry a doporučení pro úpravu studijních programů na FM.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Slámová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce pojednává o nových formách marketingových komunikací a nových způsobech využití starších forem. Věnuje se také využití internetu a mobilních telefonů v komunikaci. Závěrečná kapitola zhodnocuje na základě výsledků výzkumů vývoj v postojích spotřebielů k reklamě, vývoj počtu uživatelů internetu a výdajů na jednotlivé formy marketingových komunikací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   začátekpředchozí169 - 175  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.