Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,671 záznamů.  začátekpředchozí1672 - 1681dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zážitkový kurz jako prostředek rozvoje komunikace mládeže s mentálním postižením
Kroupová, Kateřina ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Bakalářská práce pojednává o možnosti rozvoje sociální komunikace u mládeže s mentálním postižením, která využívá sociální službu osobní asistence. K rozvoji komunikace využívá prostředku zážitkového kurzu. K výzkumnému šetření byl použit dotazník, který prokazuje, že osobní asistence je klienty využívána především ve školním prostředí a při doprovodech. Přes tuto skutečnost je zájem o zážitkový kurz ze strany asistentů značný. Téměř všichni jej považují za možnost, jak svého klienta lépe poznat a zkvalitnit tak poskytovanou sociální službu. Další výzkumné šetření bylo zaměřeno na komparaci individuálních plánů uživatelů sociální služby osobní asistence. V tomto šetření se potvrdila důležitost práce osobních asistentů, kteří mají prokazatelný vliv na rozvoj komunikace a socializaci osob s mentálním postižením. Řízené rozhovory s klienty ukázaly, že společné silné zážitky získané během zážitkového kurzu, přeměněné na zkušenost, mohou vztahy mezi asistentem a klientem pozitivně ovlivňovat. Snadněji pak dosahují cílů zaměřených na rozvoj komunikace, které klientovi usnadňují orientaci ve společnosti. V budoucnu bych všech získaných zkušeností chtěla využít při návrhu a realizaci zážitkového kurzu pro asistenty a jejich klienty v roli lektora zážitkové akce.
Specifika práce s uměleckým dílem 20.století při galerijní animaci
Krechler Barešová, Veronika ; Bláha, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Tato práce zkoumá odlišnost teoretických a didaktických aspektů práce s uměleckým dílem tzv. velkých slohů (od románského umění po slohy 19. století) a moderním a postmoderním artefaktem. Mapuje současné uvažování o umění a vizuální kulturu počátku 21. století, na jejímž pozadí vznikají edukativní programy pro galerijní prostor. V rámci této práce byly následně navrženy dva konfrontační edukativní programy. Na základě jejich srovnání byla v závěru formulována specifika práce s uměleckým dílem 20. století.
Podoby a projevy disinhibice
Vesecká, Iva ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Sluková, Petra Zia (oponent)
Bakalářská práce "Podoby a projevy disinhibice" se zaměřuje na internetovou komunikaci. V dnešní době internetu, mobilních telefonů a jiných komunikačních zařízení můžeme pomocí internetu nebo svého mobilního telefonu komunikovat celé hodiny. Začátek práce se věnuje úvodu do historie internetu a kyberprostorem jako prostředím, do něhož prostředí internetu patří. Poté se věnuje základním psychologickým aspektům komunikace v kyberprostoru. Představuje typickou skupinu obětí a různé metody útoků. Poukazuje na výhody a nevýhody internetu a sociálních sítí a jejich nebezpečí, ale i na kladné stránky internetu a sociálních sítí pro mladistvé. Bakalářská práce může sloužit jako zdroj informací všem, kteří se o komunikaci na internetu zajímají. A dále i jako inspirace těm, kteří tuto oblast komunikace zkoumají.
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
Řízení lidských zdrojů
Šrolová, Tereza ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Řízení lidských zdrojů je promyšlený přístup k řízení lidí, kteří jsou v konkrétní organizaci zaměstnáni a pod vedením managementu přispívají svým pracovním výkonem k dosažení cílů organizace. Řízení lidí je spojeno s personální strategií a politikou, které mají důležitou úlohu v práci s lidskými zdroji. Na tuto problematiku je zaměřena bakalářská práce. V kontextu s řízením lidských zdrojů se také zabývá kulturou organizace, jejím vlivem na výkonnost. Na to navazuje analýza řízení systému odměňování a vliv motivace na výkonnost zaměstnanců. Analytická část práce je zaměřena na průzkum efektivity řízení lidských zdrojů v konkrétním podniku. Cílem bylo zkoumání celkové míry spokojenosti zaměstnanců. Zjistili jsme, že v malém podniku dochází během dvou let k podstatným změnám. Zároveň se ukázalo, že se ve firmě zcela změnilo sociální klima i věková struktura zaměstnanců.
Zkušenosti Romů v komunikaci s úředníky státní správy
Linková, Michaela ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Víšek, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Zkušenosti Romů v komunikaci s úředníky státní správy" pojednává o průběhu komunikace mezi Romy a úředníky státní správy na základě výpovědí z obou stran. Práce se snaží definovat opakující se rysy dysfunkčnosti této komunikace a objasnit jejich vznik, přičemž zohledňuje interkulturní rozdíly mezi jednotlivými aktéry. Po teoretické rovině se práce zabývá tvorbou a obsahem romské identity a životními podmínkami Romů v souvislosti s diskriminací a jejími projevy. V neposlední řadě se snaží zjistit, jak významný může být dopad sociálního vyloučení Romů a z toho plynoucí způsob života a životní strategie na jejich ne/přijetí majoritou.
Vícejazyčnost ve zvukovém filmu
Hamerlová, Dana ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Bozděchová, Ivana (oponent)
Předkládaná práce se věnuje problematice vícejazyčnosti, tedy přítomnosti dvou nebo více různých jazyků ve filmu. První část tvoří úvod do teorie komunikace, následuje stručné představení povahy filmové komunikace, tj. jejího členění na komunikaci primární a sekundární. Druhá část pojednává o vícejazyčnosti na obou komunikačních rovinách filmového textu, o komunikačních záměrech tvůrce filmu spojených s porozuměním či neporozuměním cizojazyčnému komunikátu a o funkcích vícejazyčnosti v rámci primární a sekundární komunikace. Následující kapitoly zkoumají tři samostatné skupiny filmů diferencované na základě typu jazyků, které spolu vstupují do interakce. První skupinu tvoří filmy, v nichž se setkává několik reálných mluvených jazyků, druhou filmy obsahující reálný mluvený jazyk a jazyk smyšlený, ve filmech třetí skupiny se střetávají jazyk mluvený a komunikační prostředky neslyšících. Klíčová slova zvukový film, komunikace, vícejazyčnost, přirozený jazyk, znakový jazyk, smyšlený jazyk
Media and society
Kianicová, Lucia ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Havlík, Radomír (oponent)
Táto práca si kladie za cieľ prediskutovať hlavné politické a spoločenské aspekty v rámci rozvoja médií a ich zmien, ktoré dané médiá vyvolávajú. Trhové správanie subjektov politickej súťaže je dnes úplne prirodzeným. Rozhodovacie procesy v politickej sfére priťahujú pozornosť nielen odbornej ale i širokej laickej verejnosti. Správanie politických strán je ovplyvnené niekoľkými zmenami prejavujúcich sa vo sfére politiky. Kľúčovú úlohu zohráva globálny prístup k médiám, prostredníctvom ktorých kandidáti aj politické strany priamo a silne apelujú na všetky voličské skupiny. Dôležitým faktorom je aj široká expanzia informačných technológií. Často dochádza k racionalizácií volebného správania, čo v mnohých prípadoch znamená, že voliči sú viac nedôverčivejší vo vzťahu k politickým stranám a ich kandidátom. Najviac hlasov smeruje pre tých kandidátov, o ktorých si voliči myslia, že predkladajú najzaujímavejšiu politickú predvolebnú reklamu a kampaň. Tieto uvedené zmeny vedú k tomu, že politické strany vedú kampane predovšetkým na báze marketingových zásad. Predstava o význame politickej komunikácie vedie ku zvýšenému záujmu práve o vzťah politickej a masovej komunikácie. Vzrastajúce prenikanie médií do politiky vedie k mediokracii, v ktorej sa médiá zmocňujú funkcií politických inštitúcií. Komplexnou a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,671 záznamů.   začátekpředchozí1672 - 1681dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.