Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí157 - 166dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika komunikace hotelnictví  v 21.století
Součková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá zachycením a analýzou změn, které jsou odrazem dění v 21. století, a kterými komerční komunikace hotelového průmyslu prochází. Jejím cílem je nastínit a analyzovat změny zákazníků i trhů, se kterými se hotelové společnosti musí vyrovnat, a na jejich základě zmapovat a zhodnotit nové trendy v komunikaci v hotelnictví. Dalším cílem práce je zmapovat a zhodnotit komunikační aktivity vybraného hotelu, zjistit, zda hotel komunikuje efektivně a v souladu s novými trendy, a následně navrhnout vhodná opatření k vylepšení komunikace.
Nové trendy v mediálním plánování
Galík, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
V této práci jsem analyzoval změny ve spotřebitelském chování, jejich napojení na nové technologie a nové vnímání hodnot. V návaznosti na to jsem zjišťoval, jak na tento vývoj reagují současné mediální agentury, a jaké nové trendy vznikají v jejich fungování. Práce podává zajímavý a ucelený pohled na proměny v moderním reklamním průmyslu. Její unikátnost spočívá především ve využití běžně nedostupných interních placených zdrojů mediální agentury Initiative.
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Automobilový průmysl ve vybraných státech Evropy: soudobé trendy
Pevný, Robert ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Placzek, Artur (oponent)
Tato práce pojednává o trendech ve vývoji automobilového průmyslu, a to zejména v zemích Evropské Unie. Jejím cílem je seznámení s historií automobilového průmyslu, popisem jeho náležitostí, vlivů na něj působících a následný praktický rozbor vybraných trendů v tomto odvětví s orientací na největšího českého výrobce automobilů, firmu Škoda Auto a. s.
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Valenta, Martin ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment bankovnictví. Autor práce analyzoval, zda a jakým způsobem se vybrané trendy odrážejí přímo v reálném projektu implementace operativního CRM v bance působící na trhu v České republice. Následně byla provedena řada interview s odborníky na problematiku CRM v bankovním prostředí s cílem zjistit, jak trendy pravděpodobně vnímá celkový bankovní sektor v ČR. Za pomoci vybraných odborníků byla zachycena zralost trendů a jejich možné současné a budoucí přínosy pro vybraný tržní segment. Pro posouzení zralosti trendů a jejich připravenosti k implementaci byla použita lehce modifikovaná hype křivka od společnosti Gartner. Pro posouzení přínosů bylo použito číselného ohodnocení trendů s definovanou interpretací hodnot. Průměrné ohodnocení přínosů každého z trendů pro různé časové horizonty je v práci zachyceno ve dvou přehledných tabulkách, kde jsou trendy seskupeny podle jejich věcné problematiky. Nakonec bylo ohodnocení přínosů trendů CRM pro bankovnictví zobrazeno vizuálně tak, aby bylo umožněno uživatelům srovnat své vnímání trendů s vnímáním dotázaných odborníků z oboru. Tento jednoduchý nástroj dává uživatelům možnost zaměřit se na pravděpodobně velmi přínosné současné trendy a potenciálně přínosné budoucí trendy a zároveň se vyhnout trendům, jejichž implementace nemá (podle názorů odborníků) v českém bankovnictví velký význam.
New trends in internet marketing.
Vaľková, Alexandra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a rovněž nové trendy a nástroje používané v internetovém marketingu. Zároveň řeší otázku možného kolapsu Internetu v budoucnosti, popisuje varianty, jak by k němu mohlo dojít a předkládá návrhy řešení tohoto problému. Diplomová práce dále obsahuje předpovědi vývoje Internetu do roku 2030 a předpovědi významných světových agentur týkající se vývoje informačních technologií a technologických novinek, které můžou významně ovlivnit sféru podnikání mnohých firem na celém světe.
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Kadilák, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden na skupině pěti respondentů formou individuálních hloubkových rozhovorů. Postupně jsem zjišťoval důvody odlišností všeobecné spotřeby v krizi a spotřeby parfémů, jakožto prostředku sebeprezentace spotřebitelů. V závěru byli odhalené vnitřní motivy spotřebitelů k takovému chování a spotřebě parfémů. Zjištění byli propojené s teoriemi Cooleyho a Belka, které se týkají vnímaní vlastního zrcadlového "já" spotřebiteli a konceptu "rozšířeného já". Trend jako celek potvrdil svou přítomnost mezi respondenty a svou závislost na identitě jednotlivých spotřebitelů a jejich vnímaní okolního světa.
Osobní finance
Žák, Vojtěch ; Coufal, Libor (vedoucí práce)
V práci se snažím zamyslet nad potřebami znalostí o finančních produktech, věnuji se základním trendům přetrvávajících na našem trhu a popisuji vybrané kategorie finančních instrumentů od spoření, investic a pojištění až po úvěry.
Současné trendy na pojistných trzích
Nováková, Zuzana ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ducháčková, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v oblasti pojišťovnictví. Cílem práce je nalézt a analyzovat vývojové trendy, které pojistný trh v posledních letech nejvíce ovlivnily a pokusit se o prognózu dalšího vývoje v pojišťovnictví. První část práce je zejména zaměřena na hlavní faktory, které byly vyvolány současnými globálními trendy. Dále jsou zde zachyceny významné změny, které nastaly v souvislosti se vstupem České republiky do Evropské unie. Poslední podkapitola informuje o možných ukazatelích, na kterých lze posuzovat vývoj v českém pojišťovnictví a případně ho srovnávat s vývojem na zahraničních pojistných trzích. Stěžejní část diplomové práce, týkající se trendů na pojistném trhu, je rozdělena do 3 kapitol -- Trendy v životním pojištění, Trendy v neživotním pojištění a Trendy ve službách, které s pojistným trhem úzce souvisejí. Práce se dále zabývá vlivem poslední ekonomické krize na vývojové trendy v pojišťovnictví, a je zde provedena analýza zvlášť pro životní a neživotní pojištění. Poslední část je zaměřena na prognózu budoucího vývoje, tedy nastínění možných cest, kudy by se pojistný trh mohl v budoucnu ubírat.
Současné trendy vývoje sportovních organizací
PEJŠOVÁ, Petra
Tato práce se zabývá současnými trendy vývoje sportovních organizací. Začátek práce charakterizuje pojmy související s tímto tématem a popisují daný problém. Dále je konkrétněji zaměřena na situaci v 90. letech, tak i na současnou dobu z hlediska legislativního a ekonomického. Dále je zaměřená na konkrétní organizace, které ovlivňují dobu v průběhu 20 let. Důraz je kladen na organizace, které se v průběhu této doby stále drží na předních příčkách v oblíbenosti. Na konci práce je popsána situace do budoucna, jak by z hypotetického hlediska mohla vypadat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí157 - 166dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.