Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Change management v prostředí vybraných sportovních organizací
Žák, Vojtěch ; Kohout, Jan (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje change managementu vybraného sportovního klubu tanečního sportu. Hlavní záměr je navrhnout aplikovatelné změny, které mohou zefektivnit chod klubu a budou mít vliv na růst výkonnosti tanečníků. Práce je rozdělena do tří částí. První uvádí teoretická východiska, v další části je sportovní organizace spolu s trenéry analyzována prostřednictvím kvalitativního výzkumu zaměřeného na tréninkový proces a přesvědčení trenérů. Na základě zjištěných informací jsou podány návrhy na provedení změn, které vzešly z kvalitativního výzkumu.
Navigace v grafu
Žák, Vojtěch ; Goldefus, Filip (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Reprezentace problémů nebo systémů je důležitá. Čím unifikovanější reprezentaci získáme, tím snáz poté nalezené řešení či operace zaznamenáme a předáme. Jednou z nejpoužívanějších reprezentací systémů je graf. Pro graf jsou definovány jasné pravidla a pro graf jsou také definovány některé algoritmy. Tato práce se bude zabývat právě skupinou takovýchto algoritmů. Konkrétně algoritmy pro prohledávání stavových prostorů. Pomocí poznatků z těchto algoritmů se sestaví nový algoritmus nad grafem, reprezentujícím areál fakulty, pro vyhledávání nejkratších cest. Tento algoritmus poté uplatní ve výsledné aplikaci.
Zranitelnosti webových aplikací
Žák, Vojtěch ; Mareš, Martin (vedoucí práce) ; Parízek, Pavel (oponent)
Se stále dostupnějším připojením k internetu roste i počet webových aplikací a jejich uživatelů. S tímto nárůstem - jak už to bývá se vším - se zvětšuje i počet lidí, kteří se snaží nedostatky v těchto aplikacích zneužít. V této práci si ukážeme, jak nejčastější zranitelnosti webových aplikací fungují, a jak se jich jako vývojáři můžeme vyvarovat. Zaměříme se i na to, jak odhalit zranitelnosti aplikací jako uživatelé, a jak provést útoky zneužívající tyto zranitelnosti. Součástí této bakalářské práce je také projekt Vulnerability Presentation Server (Vul- pes), který vznikal ve spolupráci se společností CZ.NIC. Jedná se o soubor webových aplikací, ve kterých jsou za účelem jejich demonstrace záměrně ponechány zranitelnosti zmíněné v tomto textu. 1
Východiska nového kurikula fyzikálního vzdělávání
Kolář, Petr ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce)
V této disertační práci jsou prezentovány výchozí a podpůrné body nového kurikula fyziky pro střední školy a použitá metodologie. Design výzkumu byl inspirován zejména objektivistickou zakotvenou teorií. Bylo provedeno 29 hloubkových, polostrukturovaných rozhovorů s význam- nými českými fyziky a na základě jejich zpracování bylo identifikováno 79 myšlenek ohledně kurikula fyziky pro střední školy. 56 myšlenek bylo použito s přibližně dvouletým odstupem v dotazníkovém výzkumu, kde s nimi respondenti vyjadřovali na Likertově škále míru souhlasu. Respondenty dotazníku byli přírodovědci (nefyzici), didaktikové fyziky, středoškolští učitelé fyziky a také 26 z 29 fyziků, se kterými byly vedeny rozhovory. Dotazníkovým výzkumem byly identifikovány myšlenky, na kterých se shodly všechny skupiny respondentů a které jsou ve skupině fyziků stabilní v čase.
Východiska nového kurikula fyzikálního vzdělávání
Kolář, Petr ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Ješková, Zuzana (oponent) ; Kříž, Jan (oponent)
V této disertační práci jsou prezentovány výchozí a podpůrné body nového kurikula fyziky pro střední školy a použitá metodologie. Design výzkumu byl inspirován zejména objektivistickou zakotvenou teorií. Bylo provedeno 29 hloubkových, polostrukturovaných rozhovorů s význam- nými českými fyziky a na základě jejich zpracování bylo identifikováno 79 myšlenek ohledně kurikula fyziky pro střední školy. 56 myšlenek bylo použito s přibližně dvouletým odstupem v dotazníkovém výzkumu, kde s nimi respondenti vyjadřovali na Likertově škále míru souhlasu. Respondenty dotazníku byli přírodovědci (nefyzici), didaktikové fyziky, středoškolští učitelé fyziky a také 26 z 29 fyziků, se kterými byly vedeny rozhovory. Dotazníkovým výzkumem byly identifikovány myšlenky, na kterých se shodly všechny skupiny respondentů a které jsou ve skupině fyziků stabilní v čase.
Zjišťování parametrů kvality výuky fyziky
Žák, Vojtěch ; Kolářová, Růžena (vedoucí práce) ; Svoboda, Emanuel (oponent) ; Janík, Tomáš (oponent)
Tato disertační práce se zabývá zjišťováním a posuzováním parametrů kvality výuky fyziky na gymnáziu. Práce mapuje současné přístupy ke kvalitě vzdělávání a kvalitě výuky a dále popisuje průběh a výsledky expertního šetření, které přispěly k vytvoření vlastní techniky pozorování výuky fyziky a posuzování její kvality. V dalším je popsána realizace výzkumu, při kterém byla posuzována kvalita výuky fyziky deseti učitelů na sedmi pražských gymnáziích, a je diskutována validita a reliabilita vytvořené techniky. V rámci práce byla také na základě výsledků výzkumu vytvořena didaktická příprava výuky fyzikálního tématu s názvem "Energie a zákony zachování v mechanice", kterou jsem odučil a jejíž výuka byla také posuzována pomocí vytvořené techniky. Součástí práce je také manuál pro budoucí uživatele vytvořené techniky pozorování a posuzování.
Laboratorní práce z fyziky pro střední školy
Koutská, Barbora ; Žák, Vojtěch (vedoucí práce) ; Kekule, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá laboratorními pracemi z fyziky pro střední školy. Práce nabízí náměty na pět laboratorních prací, které byly realizovány v běžné výuce na gymnáziu. Jsou zde uvedeny mimo jiné pracovní listy k daným pracím a metodické poznámky pro učitele, které vzešly z realizace ve výuce a následné reflexe. Laboratorní práce se tematicky zaměřují na oblast kmitání a vlnění, které prostupují různé fyzikální obory. Jejich cílem je rozvíjet u studentů zejména tvořivý přístup k řešení problémů, praktické dovednosti při připravování experimentů, kritický přístup k informacím, diskuzi týkající se chyb a zanedbání při měření a práci s počítačem. Jelikož se ve výzkumech v oblasti motivace k učení se fyzice ukazuje, že provádění pokusů vlastníma rukama a využívání počítačů při zpracování dat jsou u studentů oblíbené, mají takto připravené laboratorní práce značný motivační potenciál.
Fyzikální aplety v češtině se zaměřením na kmitání a vlnění
Onderišinová, Zuzana ; Böhm, Pavel (vedoucí práce) ; Žák, Vojtěch (oponent)
Nazcv prace: Fyzikalni aplety v costine sc zanicfenim na kinitani a vlnem Autor: Zuzana Onderisinova Katcdra: Katedra didaktiky fyziky Vcdouci bakalafske prace: Mgr. Pavel Bohrn, Katcdra didaktiky fyziky e-mail vcdouciho: pavel.bohm((Jmfi'.cuni.c>: Ahstrakt: Hlavnim cilcm teto bakalafske prace bylo prelozit fyzikalni aplety tykajici se oblasti kinitani a vlncni do ccskcho jazyka. Vscchny aplety jsou soucasti stranky PhET (http://phot.colorado.odn), ktera so vonujc tvorbe vy- nkovycli apletu z oblaati fyziky a clicmic. Cclkcni bylo prclozcno 5 siniulaci, ktere json pnblikovany na FyzWcbn (http://fyzwob.cz). Dulezitou cast! tcto prace bylo i vytvofeni podrobneho navodii pro prcklad Java a Flash siniu- laci. Kazdernn apletu je vcnovana. samostatna wcbova stranka obsahujici popis jcho funkci a,zarovcn namety pro praci s a])letcin (pfevfiziic pro ucitclo fyziky). Klicova slova: PhET fyzikalni a.ploty, pfekladani do ccstiny a jinych jazyku, uprava apletu. Title: Applets on Physics in Czech Language Focused on Waves and Oscillati- ons Author: Zuzana Onderisinova Department: Dcpartincnt of Physics Education Supervisor: Mgr. Pavel Bohm, Department of Physics Education Supervisor's e-mail address: pavol.bohirrSiiinff.cuni.cz Abstract: The main purpose of this bachelor thesis was to translate the phy- sical applets...
Postoje českých žáků k přírodovědným předmětům a metody výuky těchto předmětů (Analýza dat získaných v rámci mezinárodního výzkumu TIMSS)
Harapesová, Tereza ; Mandíková, Dana (vedoucí práce) ; Žák, Vojtěch (oponent)
V předložené práci se zabývám postoji českých žáků k přírodovědným předmětům a metodám práce využívaným v přírodovědných předmětech, a také jejich časovým vývojem. Vše je zpracováno na základě analýzy dat získaných v rámci dotazníkového šetření výzkumu TIMSS 2007. Výsledky jsem porovnala s údaji z předchozích šetření výzkumu TIMSS v letech 1995 a 1999 a výsledky výzkumu PISA v této oblasti. Diplomová práce navazuje na práci bakalářskou z roku 2008, která byla zaměřena na postoje českých žáků k přírodovědným předmětům zjištěné v rámci výzkumu TIMSS 1995 a 1999 a výzkumu PISA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Žák, Viktor
4 Žák, Vladimír
1 Žák, Václav
2 Žák, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.