Název: Nové trendy v mediálním plánování
Překlad názvu: Recent trends in media planning
Autoři: Galík, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budoucnost značek; mediální plánování; proměna; reklama; reklamní průmysl; spotřebitel; trendy; advertising trends; brands; consumer values; media agencies; media planning; useful insights

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24304

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75680


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet