Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentation of coffee market from the retail point of view
Kadilák, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy a ověření stanovených hypotéz byl také realizován primární kvalitativní výzkum formou individuálnich rozhovorů.
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Kadilák, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden na skupině pěti respondentů formou individuálních hloubkových rozhovorů. Postupně jsem zjišťoval důvody odlišností všeobecné spotřeby v krizi a spotřeby parfémů, jakožto prostředku sebeprezentace spotřebitelů. V závěru byli odhalené vnitřní motivy spotřebitelů k takovému chování a spotřebě parfémů. Zjištění byli propojené s teoriemi Cooleyho a Belka, které se týkají vnímaní vlastního zrcadlového "já" spotřebiteli a konceptu "rozšířeného já". Trend jako celek potvrdil svou přítomnost mezi respondenty a svou závislost na identitě jednotlivých spotřebitelů a jejich vnímaní okolního světa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.