Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv známych osobností pri výbere kozmetiky na českom trhu
Stašková, Diana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cieľom diplomovej práce je zistiť aký vplyv majú známe osobnosti na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky (vlasovej a pleťovej) na českom trhu. Diplomová práce je rozdelená na dve hlavné časti. Teoretická časť popisuje rozhodovací proces spotrebiteľa, rolu známej osobnosti pri výbere produktu a príklady využitia známych osobností v reklame firmou L'Oréal. Praktická časť sa zameriava na analýzu správania spotrebiteľa prostredníctvom kvantitatívneho (on-line dotazník) a kvalitatívneho výzkumu (skupinové diskusie) s cieľom analyzovania názorov spotrebiteľov na reklamu prostredníctvom známych osobností a do akej miery sú ňou ovplyvnení. Vďaka týmto analýzam som bola schopná identifikovať faktory s najväčším vplyvom na rozhodovací proces pri výbere kozmetiky a umiestniť vplyv známych osobností v rámci tejto skupiny rozhodujúcich faktorov. V závere práce sa takisto nachádza odporúčanie najdôležitejších marketingových nástrojov pri propagácii produktov zameraných na starostlivosť o pleť a vlasy na českom trhu.
Analysis of on-shelf-availability in FMCG industry
Krišťák, Dávid ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Diplomová práce Analýza dostupnosti produktů na prodejně v oblasti FMCG popisuje a analyzuje projekt společnosti Unilever ČR s jedním z jejích zákazníků v oblasti retailového prodeje. Její teoretická část se zabývá definováním a popisem logistického řetězce a specifiky v oblasti rychlo obrátkového zboží (FMCG) a jeho distribuce, problematikou zásob a oblastí dostupnosti zboží pro konečného kupujícího, což je její hlavní částí, které se věnuje i podstatná část praktické části. Práce rozebírá možné důvody, proč dochází k výpadkům a ilustruje chování kupujícího v případě, že zboží, které zamýšlel si koupit, je pro něj nedostupné. Část práce je o projektu OSA, on shelf availability. Tento projekt je zde představen, definovaná metodika a jeho výsledky. Důležitou a nedílnou součástí je oblast zabývající se nápravnými opatřeními, které pomůžou zákazníkovi vyvarovat se podobných problémů v budoucnosti.
Vývoj privátních značek v České republice
Vlachynská, Klára ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Halaštová, Kateřina (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu jak si stojí trh privátních značek ve světě. Na tuto část poté navazuje analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na základě těchto údajů je dále stanoven vlastní výzkum spotřebitelského chování v této oblasti. Výzkum je zaměřen za segment studentů. V závěrečné části jsou zhodnoceny poznatky výzkumu s doporučením pro maloobchodní praxi.
Analýza on-line komunikačního mixu společnosti Danone a návrh na jeho zefektivnění.
Hodboď, Radek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Raiman, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem on-line komunikace a jejím vymezením v rámci komunikačního a marketingového mixu. Je úzce spojena s překotným technologickým vývojem. Je tedy nutno sledovat trendy, které jsou rovněž součástí práce. Na základě teoretických podkladů, analýzy českého internetového a reklamního prostředí a výzkumu přístupu českých firem k on-line komunikaci, si autor klade za cíl stanovit, jaký význam on-line hraje v porovnání s ostatními částmi komunikačního mixu. Výstupy z výše zmíněného jsou aplikovány v analýze on-line komunikačního mixu rychloobrátkového výrobce i konkurenčních aktivit. Tato zjištění jsou dále formulována v doporučení pro zefektivnění on-line komunikace analyzované společnosti a taktéž slouží ke stanovení nové strategie.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Marketingové komunikace mezi výrobcem,distributorem a spotřebitelem na B2B trhu.
Sámek, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Raška, Adam (oponent)
Diplomová práce analyzuje postup tvorby marketingové komunikace a na konkrétním příkladě z praxe demonstruje její tvorbu.
Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Müllerová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá efektivitou podpory prodeje v sektoru rychloobrátkového zboží. Jejím hlavním cílem je vyvodit relevantní závěry o povaze, efektech a dopadu nástrojů podpory prodeje v produktové kategorii snídaňových cereálií na základě důkladné analýzy jednotlivých efektů podpory prodeje. Práce se zabývá otázkou, zda je podpora prodeje přínosná z dlouhodobého hlediska a jakým způsobem ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů. Jsou také zkoumány efekty podpory prodeje na celkovou spotřebu v kategorii a další faktory, které konzumaci ovlivňují.
Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Teprtová, Irena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
První teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se týká hospodářské soutěže, druhá kapitola regulace reklamy v české legislativě a komunitárním právu, třetí kapitola popisuje soukromoprávní úpravu klamavé reklamy, veřejnoprávní úpravu klamavých obchodních praktik a etickou úpravu reklam. Čtvrtá kapitola charakterizuje FMCG. Druhá část je praktická a analyzuje jednotlivé reklamy. První kapitola se týká postupu při samotné analýze. Druhá kapitola se zabývá používáním klamavých údajů v reklamě a třetí kapitola je věnována pravdivým údajům, které jsou způsobilé klamat. Poslední kapitola je zaměřená na reklamní nadsázku.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Zásady dobré reklamy v kategorii FMCG.
Škoda, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Práce se zabývá analýzou forem nadlinkové a podlinkové komunikace a zachycuje faktory, které jsou pro úspěšnou tvorbu reklamy nejdůležitější. Jejich důležitost ilustruje v praktické části na konkrétních příkladech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.