Název: Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Překlad názvu: Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Autoři: Müllerová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: efektivita; FMCG; podpora prodeje; rychloobrátkové zboží; vyhodnocující program; účinnost; Effectiveness; Efficiency; Evaluation Program; FMCG; Sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29891

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85281


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet