Název:
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
Překlad názvu:
Efektivita nástrojů podpory prodeje v sektoru FMCG
Autoři:
Müllerová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The overall goal of this thesis is to draw relevant conclusions about the nature, impact and characteristics of sales promotions within the category of ready-to-eat cereals, based on thorough analysis of their effects. It is studied, whether sales promotions are beneficial or not for the long-term sales and how the shopper behaviour is influenced by the sales promotion activities. The effects of sales promotion on the overall consumption in the category are analyzed and other factors influencing the consumption are observed.Diplomová práce se zabývá efektivitou podpory prodeje v sektoru rychloobrátkového zboží. Jejím hlavním cílem je vyvodit relevantní závěry o povaze, efektech a dopadu nástrojů podpory prodeje v produktové kategorii snídaňových cereálií na základě důkladné analýzy jednotlivých efektů podpory prodeje. Práce se zabývá otázkou, zda je podpora prodeje přínosná z dlouhodobého hlediska a jakým způsobem ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů. Jsou také zkoumány efekty podpory prodeje na celkovou spotřebu v kategorii a další faktory, které konzumaci ovlivňují.
Klíčová slova:
efektivita; FMCG; podpora prodeje; rychloobrátkové zboží; vyhodnocující program; účinnost; Effectiveness; Efficiency; Evaluation Program; FMCG; Sales promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29891