Název: Klamavá reklama u rychloobrátkového zboží
Překlad názvu: Misleading advertising and FMCG
Autoři: Teprtová, Irena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: FMCG; Hospodářská soutěž; Klamavá reklama; Nekalá soutěž; Reklama; Reklamní nadsázka; Reklamní právo; Rychloobrátkové zboží; Soutěžní právo; Advertisement; Advertising hyperbole; Advertising Law; Competition; Competition law; FMCG; Misleading advertising; Unfair Competition

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24749

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76686


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet