Název: Vývoj privátních značek v České republice
Překlad názvu: Development of private labels in the Czech republic
Autoři: Vlachynská, Klára ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Halaštová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; FMCG; maloobchod; privátní značka; brand management; FMCG; private label; retail

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35075

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150366


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet