Název: Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
Překlad názvu: Vplyv známych osobností pri výbere kozmetiky na českom trhu
Autoři: Stašková, Diana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: FMCG; kozmetika; rozhodovací proces; Známa osobnosť; Celebrity; cosmetics; decision-making process; FMCG

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46393

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193218


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet