Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,702 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Bartoníčková, Klára ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti vybrané společnosti XYZ, s. r. o. s využitím metody Balanced Scorecard. Závěrečná práce zahrnuje tři hlavní části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a poznatky, které jsou důležité pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou současného stavu. To obnáší zhodnocení finanční situace a provedení strategické analýzy vybrané společnosti. Poslední část práce je zaměřena na implementaci metody Balanced Scorecard, přičemž jsou zde navržena doporučení a návrhy na zlepšení výkonnosti podniku, které vycházejí z teoretických poznatků a analytické části diplomové práce.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Motáňová, Kristýna ; Srbová, Pavla (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení finanční situace podniku OLMA a.s. za období 2018 až 2022. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy a metody finanční analýzy. Část druhá je zaměřena na finanční analýzu současného ekonomického stavu vybrané společnosti pomocí zvolených ukazatelů. V poslední části jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení dané situace společnosti.
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Pekař, Šimon ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti pro novou stolní hru, tak aby práce uvedla podklady pro realizování, případně zamítnutí tohoto podnikatelského záměru. Práce se zaměřuje na tři části. Výrobní část, která navrhuje ideální metody výroby, dle požadavků produktu a nákladů. Ve druhé části se práce zaměří na analýzu vnějšího prostředí pomocí analýz trhu, cílové skupiny, PESTLE či Porterova modelu pěti sil. Závěrečná část zhodnocuje ekonomickou výhodnost projektu. Zde je zpracován marketingový mix produktu, analýza bodu zvratu, analýza návratnosti ROI a analýza SWOT. Tyto analýzy pracují s informacemi z analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nakonec je zpracována rozvaha a výkaz zisků a ztrát.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Jelínek, Petr ; Sobotková, Nikola (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti SMC Industrial Automation CZ s. r. o. v letech 2018-2022. Práce je celkem rozdělena na 3 části. První částí je část teoretická, kde jsou popsány základní pojmy finanční analýzy a jejich ukazatelé. Druhá část je praktická, která obsahuje výpočet a hodnocení jednotlivých ukazatelů. Poslední část je návrhová, kde se nachází možnosti pro zlepšení finanční situace společnosti. Tyto návrhy byly konzultovány s vedením společnosti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Šolcová, Helena ; MBA, Tomáš Šafařík, (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci podniku Dřevodílo Rousínov mezi lety 2018-2022 a předkládá návrhy na její zlepšení. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definovány jednotlivé ukazatele finanční analýzy, které jsou následně využity v praktické části práce. Praktická část v sobě zahrnuje současný stav podniku a jsou provedeny výpočty jednotlivých ukazatelů. Poslední část obsahuje celkové zhodnocení výsledných výpočtů a návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Toman, Martin ; Štukavec, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení obchodní a finanční výkonnosti společnosti SWIETELSKY stavební s.r.o. pomocí metody benchmarkingu. Práce je celkově rozdělena do čtyř částí. První část obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná pro řešení dané problematiky. V následující kapitole je charakterizována zkoumaná společnost a je zde také popsána strategická analýza podniku. Ve třetí části této práce je již realizován samotný benchmarking společnosti s vhodně zvolenými konkurenčními podniky. Závěrečná část obsahuje podrobný popis návrhů na zlepšení obchodní a finanční výkonnosti podniku.
Návrh rozvoje obchodních aktivit prostřednictvím progresivních prodejních metod
Ušel, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti podnikající v oblasti výroby a distribuce obalových materiálů. Teoretická část se zabývá charakteristikou klíčových pojmů a analýz, nezbytných pro tvorbu druhé části práce. Ta popisuje a vyhodnocuje současný stav vnějšího, vnitřního a oborového prostředí sledovaného podniku. Následně sestavená SWOT analýza je pak stěžejním podkladem pro definici návrhu na rozšíření obchodních aktivit, uvedeného v závěrečné části práce.
Studie proveditelnosti
Beneš, Michal ; Sliwková, Petra (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává studii proveditelnosti pro zavedení výroby nového produktu. Cílem práce bylo zhodnotit technickou a ekonomickou proveditelnost projektu. Za pomoci průzkumu trhu a analýz vnějšího prostředí byla zmapována současná situace na trhu a jejich návaznosti byla provedena SWOT analýza. V technické části byl vytvořen návrh výrobního procesu a stanoven čas výroby. Ekonomická část vyčíslila náklady a cenu hotového výrobku. V technicko-ekonomickém zhodnocení byla stanovena návratnost vlastního kapitálu, určen bod zvratu a byla nalezena rizika realizace a navržena opatření k jejich minimalizaci.
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,702 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.