|
Strategická analýza podniku a doporučení opatření pro jeho další směřování
Chvojková, Lucie ; Holenda, Kamil (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo zhodnotit předešlou a současnou situaci tržního postavení společnosti K. s.r.o., včetně komparace prvků strategického řízení dosavadního i nového managementu firmy. U analyzované firmy byla provedena celková strategická analýza - tedy externí i interní analýza firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Díky strategické analýze firmy K. byly získány důležité informace potřebné k následnému zhodnocení předchozí a současně implementované firemní strategie. Výsledkem práce je zhodnocení závěrů a stanovení doporučení, která povedou k celkovému zlepšení současného postavení firmy a k udržení její konkurenceschopnosti.
|
| |
|
Marketingová strategie zaměřená na znovuzískání polských klientů
Kratochvílová, Barbora ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparaci se zvolenými konkurenčními společnostmi na polském trhu a doporučení pro společnost Kolštejn wellness centrum pro znovuzískání polských klientů. Jak už je z názvu společnosti patrné, tak se společnost zabývá hotelnictvím a poskytováním wellness služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce popisuje cíle práce, metody a postupy zpracování. Zároveň se věnuje teoretickým východiskům práce, které jsou potřebné pro správné pochopení a uchopení dané problematiky. Druhá kapitola obsahuje aplikaci zjištěných poznatků. Na základě provedených výzkumů a zjištěných skutečností jsou v poslední kapitole představeny konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení situace.
|
|
Strategie rozvoje podniku
Hruška, Vojtěch ; Hořínek, Richard (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje podniku. V tomto případě je zkoumanou společností jedna z největších světových autopůjčoven, respektive její česká odnož. Tato práce zkoumá společnost za použití analytických metod vyučovaných v rámci studia, především strategické analýzy. Díky těmto analýzám je objeveno slabé místo. Nedostatkem se v tomto případě stala mezera v portfoliu, jelikož společnost nenabízí užitkové vozy, na rozdíl od konkurence a zahraničních poboček. Za pomoci metody minimálních nákladů je poté navrhnut konkrétní možný postup při odstraňování tohoto nedostatku.
|
|
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
|
|
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
|
|
Návrh digitalizace procesu náboru v personální agentuře v Brně
Špačková, Kristýna ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzvou v oblasti digitalizace náborového procesu pobočky personální agentury situované v Brně. Teoretická část obsahuje literární rešerše v oblasti digitalizace procesu náboru personálních agentur přes strategické řízení a popis vybraných analyticko-výzkumných a evaluačních metod použitých v této oblasti a typu výzkumu. Analytická část obsahuje aplikaci vybraných analyticko-výzkumných metod za účelem identifikace klíčových faktorů pro posouzení možnosti digitalizace lokální strategie brněnské pobočky, jejichž závěry vstupují do metody COP pro následné zhodnocení. Na základě zjištěných výsledků je v návrhové části zvolená vhodná varianta dalšího směřování společnosti a její rozpracování do konkrétnějších zásahů.
|
|
Rozvoj marketingových aktivit posilujících konkurenceschopnost firmy
Kaufmanová, Marie ; Vavřina, Zbyněk (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce bylo zhodnotit současnou situaci společnosti Liberecká IS, a. s. pomocí strategické analýzy, a na základě jejích výsledků navrhnout marketingové aktivity a jejich rozvoj, které by podporovaly konkurenceschopnost společnosti na trhu. V rámci těchto marketingových aktivit byl proveden marketingový průzkum největšího zákazníka společnosti, který potvrdil a v některých případech vyvrátil tušení společnosti ohledně kvality služeb, které jsou poskytovány a spokojenosti zákazníků společnosti. Průzkum tak nastínil další činnosti, které povedou ke zvyšování spokojenosti zákazníků a tím i větší konkurenceschopnosti společnosti.
|
| |
| |