Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Martincová, Aneta
Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení stávající formy komunikace s využitím guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje.
Role interného marketingu vo firemnej kultúre
Sieklová, Zuzana
Sieklová, Z. Role interního marketingu v podnikové kultuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce pojednává o roli interního marketingu v podnikové kultuře. Teoretická část identifikuje prvky podnikové kultury a také faktory ovlivňující interní marketing a marketingovou komunikaci. Podle postupů uvedených v metodické části je vytvořena analýza trhu v České republice, analýza sekundárních dat poskytnutých společnostmi Accace Outsourcing s.r.o. a Socio-Rating Institute a.s. a analýza primárních dat získaných dotazníkovým šetřením. V části doporučení jsou uvedeny návrhy na zlepšení komunikace se zaměstnanci a dalšími zájmovými skupinami společnosti a změny sloužící k posílení firemní kultury a popularity zaměstnavatele. Hlavním doporučením pro podniky je zvýšení přítomnosti důvěry, která podporuje firemní kulturu a zefektivňuje interní komunikaci.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Pešek, Tadeáš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného uplatnění komunikačních nástrojů společnosti GRD servis, s.r.o. a na základě výsledků této analýzy navrhnout odpovídající komunikační mix. Teoretická část se zaměřuje na obecná teoretická východiska marketingové komunikace, přičemž analytická část využívá těchto teoretických poznatků k analýze současného stavu komunikačních prostředků společnosti. Návrhová část po zhodnocení výsledků analýzy nabízí návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnost GRD servis, s.r.o.
Návrh na zlepšení komunikace firmy
Suk, Tomáš ; Křípal,, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací a distribucí informací ve firmě. Analyzuje současný stav komunikace, informační potřeby a poukazuje na nedostatky. Navrhuje opatření ke zlepšení komunikace firmy a distribuce informací především prostřednictvím intranetového systému. Poukazuje na jeho přínosy, možnosti využití a na význam využívání podpory informačních systémů v komunikaci firmy.
Forenzní analýza komunikačních nástrojů
Lipovský, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá technikami a postupy forenzní analýzy se zaměřením na internetovou komunikaci. Součástí práce je porovnání existujících aplikací pro forenzní analýzu komunikačních nástrojů, návrh a implementace vlastní aplikace. Vytvořená aplikace umožňuje získání a filtraci vybraných dat z počítače pro pozdější analýzu.
Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Environmentálny pilier spoločenskej zodpovednosti v chování spotrebiteľov
Lovás, Patrik
Lovás, P. Enviromentální pilíř společenské odpovědnosti v chování spotřebitelů. Diplo-mová práce. Mendelova univerzita v Brně. 2021. Diplomová práce se zaměřuje na výzkum environmentálně zodpovědného chování slovenských spotřebitelů s ohledem na zero waste. Z výsledků kvantitativního šetření (n=454) a hloubkových rozhovorů (n=5) lze konstatovat, že se slovenští spotřebitelé o problematiku ochrany životního prostředí aktivně zajímají, což se odráží i v ochotě poptávat ekologicky šetřené, či zero waste produkty. Z provedených šetření rovněž vyplývá, že je takto uvědomělá poptávka limitována především nevědomostí spotřebitelů o takovéto produkci. Na základě těchto zjištěných skutečností jsou navržena doporučení pro obchodníky v oblasti komunikace, která by uměla takové uvědomělé spotřebitelské chování podpořit a následně navýšit, což je současně i cílem této práce.
Analýza fungování České filharmonie z hlediska strategické komunikace
Zvěřinová, Sára ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou České filharmonie z hlediska strategické komunikace. Práce předkládá historický vývoj orchestru v kontextu změn na pozici šéfdirigenta a současné fungování instituce z hlediska propojení její vnitřní a vnější komunikace. Práce zkoumá aspekty vnitřní komunikace instituce, následnou integraci vybraných oddělení do organizačního aparátu ČF a způsob komunikace obsahu široké veřejnosti. Nabízí tak komplexní pohled na interakci komunikačních prostředků kulturní instituce v oblasti klasické hudby z hlediska vnitřní i vnější komunikace. Metodologie zahrnuje sběr dat prostřednictvím polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s vedoucími pracovníky České filharmonie a marketingový mix. Součástí výzkumu je interní analýza hudebního obsahu tří koncertních sezon a rozbor využívaných komunikačních nástrojů ČF v podobě sociálních sítí, digitálních médií či vizuální identity. Dotazníkové šetření se zabývá vlivem komunikačních nástrojů na rozhodovací procesy posluchačů, jejich vnímání způsobu komunikace ČF a následný dopad na návštěvnost koncertů. Výzkum je zaměřen na období tří koncertních sezon 2018/2019- 2020/2021. Výsledkem práce je propojení tématu podstaty strategické komunikace v kulturním prostředí, způsob vnitřní a vnější komunikace ČF a užití komunikačních nástrojů...
Zhodnocení současné marketingové komunikace vybraného podniku
OLBRICHOVÁ, Monika
Diplomová práce je zaměřena na podnik DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice a.s. Cílem je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci zkoumaného podniku z hlediska vybraných faktorů a navrhnout případné změny. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, které probíhalo online formou. Jednalo se o kvantitativní metodu výzkumu s nepravděpodobnostním výběrem respondentů. Dotazník byl určen pro konzumenty piva, a tedy osoby starší 18 let. Otázky byly zaměřeny na marketingovou komunikaci obecně, a poté samozřejmě i přímo ve spojitosti s pivovarem Dudák. Výsledky sebraných dotazníků sloužily jako podklad pro vyhodnocení aktuální marketingové komunikace pivovaru. Na základě této analýzy byla navržena konkrétní opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.