Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí266 - 275dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing firmy XYZ včetně využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci
Ohlídal, Evžen ; Urban, František (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem provedeného výzkumu v diplomové práci je analýza současných nástrojů užívaných pro online marketing, včetně pohledu na oblast sociálních sítí. Na základě teoretických poznatků práce analyzuje konkrétní způsoby užití online marketingových nástrojů firmy XYZ, jakožto výhradního distributor značky Messoa pro Českou a Slovenskou republiku. Messoa vyrábí kamerové a dohledové systémy. Následně práce navrhuje změny, které vedou k vyšší efektivitě využití online marketingu firmy.
Students Start-ups: Establishment and Development
Tučka, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This bachelor thesis on the topic "Students Start-ups: Establishment and Development" will deal with the analysis, establishment, and development proposal of business idea of supplying CBD cannabis to stores throughout the Czech Republic.
Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení
Polová, Silvie ; Válková, Markéta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
Marketing Strategy Design for Yonex Company - new Product Launch in the Czech Republic
Navrátilová, Anna ; Urban, Ing Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Master's Thesis deals with the launch of a new type of indoor sports shoes Yonex to the Czech market. The thesis is divided into several parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which we are able to find in professional publications. The second, practical part analyses the introduction procedure of new indoor shoes in new floorball division of Yonex Company to the Czech market. The third, final part of this thesis includes evaluation of Yonex Floorball marketing strategy and recommendations for implementation and improvement for the launch procedure. The required outcome of this work is evaluation of the analysis and set a few mentioned recommendations, which can improve the launch process of the new floorball division of Yonex and simplify the process for the future.
Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Brzobohatý, Tomáš ; Šlechta,, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu a následné hodnocení současné marketingové strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. Na základě výsledků jednotlivých marketingových a finančních ukazatelů a celkového hodnocení situace firmy je pak vypracován návrh na novou marketingovou strategii této firmy pro příští období s cílem zvýšení konkurenčního postavení společnosti na trhu a tím také zlepšení celkové ekonomické situace firmy.
Podnikatelský plán pro rozvoj existující firmy
Petříček, Radim ; Přibyl, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je firma IdentCORE působící na trhu identifikačních RFID médií a potisku plastových karet jakožto distributor. Hlavním cílem práce je sestavení podnikatelského plánu, identifikace tržních a produktových příležitostí. Dále vymezení nových příležitostí expanze do některých zemí EU v segmentu RFID komponent. Teoretická část je věnována struktuře, účelu a obsahu podnikatelského plánu společně s definicemi využitých analýz. Praktická část se poté zabývá samotným podnikatelským záměrem s konkrétními dosaženými hodnotami a hodnocením. Výstupem práce je společnost IdentCORE s. r.o. se stanoveným finančním plánem, návrh inovace v produktovém portfoliu a úspěšné implementace e-shopu s novou webovou prezentací.
Rozvoj obchodních aktivit výrobní společnosti
Michnová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti AFEED, a. s., která se zabývá výrobou krmných směsí pro hospodářská zvířata. Nejprve jsou vypracovány teoretická východiska, která nám slouží jako podklad pro vypracování analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě výsledků je vypracován návrh rozvoje obchodních aktivit.
Proposal for Brand Development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Marketingová strategie vybraného podniku
Gajdůšek, Michal ; Slezák, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v nábytkářském průmyslu. Práce je rozdělena na celkem tři části. První z nich popisuje teoretická východiska práce ve smyslu relevantních pojmů a metod, které jsou v práci použity. Druhá část se věnuje analýze současného stavu marketingové strategie v podniku. Třetí část je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z poznatků analýzy současného stavu.
Návrh marketingové strategie pro vybranou fast-food restauraci
Le Thi, Tra Mi ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro asijskou fast-food restauraci. Důraz je kladen především v identifikaci a popsání vnitřního a vnějšího prostředí restaurace s použitím marketingového výzkumu v terénu. Význam této práce je spatřen v předložení vlastního návrhu marketingové strategie, vymezení časového rámce, kvantifikace nákladů a identifikaci rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí266 - 275dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.