Název:
Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení
Překlad názvu:
Customer Satisfaction of the Selected Company and Improvement Suggestions
Autoři:
Polová, Silvie ; Válková, Markéta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
The primary aim of this diploma thesis is to suggest proposals leading to the increased level of customer´s satisfaction based on the obtained theoretical knowledge as well as on the performed analysis of the current state and the marketing research.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; questionnaire survey
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195481