Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice
Bílek, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu z částí komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a provést výzkum, který pomůže zjistit, zda event Mistrovství světa ve florbale 2018 zvýšil popularitu florbalu v České republice a zda se v důsledku pořádání této akce zvýšila sledovanost mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže. Práce představí podstatu event marketingu, florbal a jeho historii a data z pořádání Mistrovství světa ve florbale 2018. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti popularity a sledovanosti florbalu v návaznosti na pořádání domácího světového šampionátu v roce 2018 v Praze. Pomocí kvantitativního šetření na téma vlivu Mistrovství světa ve florbale 2018 na popularitu florbalu v České republice, deskriptivní statistiky studie agentury SportCal - GSI Event Study - IFF Men's World Floorball Championships 2018 a porovnání televizní sledovanosti mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže Superligy florbalu za roky 2017/2018 a 2018/2019 práce zjistí efektivitu pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí na domácí popularitu daného sportu. Hlavním přínosem této práce je výsledek výzkumu, který pomůže odpovědět na otázku, zda pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí, v tomto případě Mistrovství světa ve florbale 2018, přispěje ke zvýšení...
Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami
Marková, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturním marketingem spolu s vnímáním a symbolikou barev v rámci jednotlivých kultur. Hlavním cílem práce je zjistit, zda vybrané společnosti pracují s barevným schématem na svých webových stránkách dle toho, jak barvy vnímají jednotlivé kultury. První část práce teoreticky ukotvuje pojem kultura, kde se soustředí na její aspekty, osvojování či vývoj. Na tuto část navazuje kapitola o interkulturní komunikaci, která primárně popisuje proces expanze společnosti na nový trh z marketingového hlediska. Značná část práce se věnuje teorii barev, jejich vlastnostem a vzhledem k cíli práce také tomu, jak jsou jednotlivé barvy vnímány v odlišných částech světa a tomu, jaké asociace vyvolávají. V praktické části je metodou kvalitativní obsahové analýzy zkoumáno, zda se barevná paleta zkoumaných společností v odlišných zemích liší a pokud ano, zda se liší v souladu s vnímáním barev v těchto zemích. Pro tento účel byly zvoleny weby řetězců s rychlým občerstvením McDonald's a Burger King. Dle výsledků provedené analýzy se společnosti drží spíše svého globálního konceptu, a pokud již se schématem pracují, neděje se tak primárně z důvodu vnímání barev odlišnými kulturami.
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Rosová, Sylvie ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi jako všeobecné téma, ale soustředísetakéna5v módnímprůmyslučastodiskriminovanýchskupin,atonalidirůzných ras a etnik, lidi nosící nadměrn ou velikost, lidi nad 50 let, lidi z LGBTQ+ komunity a handicapované jedince. Tyto skupiny jsou v oblasti inkluze považovány za nejdůležitější. Z pohledu marketingupakpopisuje,jakjemožnéjednotlivémenšinyzapojitajakýmájej ich zapojenípotenciální vlivnafirmuanazákazníka. Inkluzivnímarketingjedálevysvětlentaké vespojenís dalšímisouvisejícímipojmy,jakojenapříkladCSRnebomultikulturnímarketing. Praktickáčástnavazujenateoretickouazasazujedanétémado českéhoprostředí. Zkoumáa popisuje způsob,jakýmčeštíspotřebitelévnímajíinkluziv módnímprůmyslu.Nejprveprobírá názor respondentů na inkluzi obecně a následně po vzoru teoretické části řeší jednotlivé minorityzvlášť . Výsledkyjsoudále rozděleny podlepohlavía porovnávány zaúčelemzjištění, jak se mužský názor na inkluzi liší od ženského. Získaná data jsou nakonec zasazena do kontextučetbyaporovnávánas tvrzenímipředešlýchautorů.
Vnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Z
Časarová, Dominika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), jejího vnímání představiteli generace Z a jejího potenciálního vlivu na spotřební chování členů této kohorty. Dle mnoha výzkumů je totiž zapojení firem do řešení celospolečenských problémů a sdílení jejich vlastních hodnot pro tuto generaci důležité. První část práce se zabývá obecným vymezením CSR a jeho zapojením do firemní strategie; dále je vysvětlena problematika spotřebního chování a faktorů, které jej ovlivňují; poslední kapitola pak teoreticky vymezuje pojem generace a představuje současné generační kohorty. Empirická část se zaměřuje na samotnou generaci Z, její spotřební chování a postoj k CSR. Výzkum probíhal formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů s představiteli dané generace. Jeho cílem bylo zjistit, jak představitelé generace Z vnímají roli CSR v dnešním světě, v jaké oblasti jej nejvíce vnímají a zda má nějaký vliv na jejich spotřební chování.
Trendy, vývoj a percepce v kontextu programatické reklamy
Cahlík, Zdeněk ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Stillerová, Markéta (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových médií, konkrétně na monetizaci reklamního prostoru, který internet poskytuje prostřednictvím programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na Real Time Bidding. Teoretická část se věnuje krátké analýze mediální krajiny USA, především pak fenoménu programatického způsobu nákupu internetové reklamy v internetových médiích v souvislosti s technologickým vývojem a optimalizačními strategiemi. Představuje počátky vzniku programatického nákupu internetové reklamy, zabývá se jednotlivými formami online reklamy a jejím vývojem. V praktické části jsou představeny dvě odlišné online mediální strategie bankovní instituce, které jsou dále v rámci explorativní komparační techniky experimentu zkoumány. V této části je kladen důraz na změnu technického nastavení operabilně společně se změnou nákupu reklamy, kdy v rámci reklamního servingu kampaní dochází ke změně klíčových nastavení. Cílem diplomové práce je představení možností, které programatický nákup reklamy v online médiích v České republice přináší. Výsledkem práce je shrnutí poznatků v kontextu vývoje elektronické reklamy v aplikaci na dvě online mediální strategie bankovní instituce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.