Název: Postoje Generace Z k luxusním módním značkám na území České republiky
Překlad názvu: The Generation Z Attitudes to Luxury Fashion Brands in the Czech Republic
Autoři: Wojnarová, Daniela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: Exkluzivita; Generace Z; Love brand; Luxusní móda; Marketing luxusních značek; Pařížská ulice; Postoj; Česká republika; Attitude; Czech Republic; Exclusivity; Generation Z; High Fashion; Love Brand; Luxury Brands Marketing; Pařížská Steet

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435746


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet