Název: Nová média a jejich využití v marketingové komunikaci na příkladech společností Alza.cz a Mall.cz
Překlad názvu: New media and their use in marketing communication on the examples of Alza.cz and Mall.cz
Autoři: Vojtko, Roman ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: slo
Klíčová slova: marketingová komunikácia; Nové média; on-line marketing; podpora predaja; sociálne média; vzťahy s verejnosťou; marketing communication; New media; on-line marketing; public relations; sales promotion; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121173

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435111


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet