Název: Vnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Z
Překlad názvu: The perception of corporate social responsibility and its impact on consumer behavior of the generations Z
Autoři: Časarová, Dominika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; individuální rozhovory; kvalitativní výzkum; nákupní rozhodování; Společenská odpovědnost firem; spotřební chování; consumer behavior; Corporate social responsibility; generation Z; individual interviews; purchasing decisions; qualitative research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121767

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435667


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet