Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv videoherních avatarů na motivaci ke hře a následné nákupy v ní
Rosová, Sylvie ; Fousek Krobová, Tereza (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá tématem herních avatarů a jejich vlivu na motivaci ke hře a následné nákupy v ní. Téma je nejdřív uchopeno teoreticky, přičemž jsou představeny a rozebrány studie a výzkumy předešlých autorů. Detailněji je přiblížena důležitost avatara ve videohrách a také proces jejich tvorby. Práce také rozebírá vztah mezi reálným a online "já" hráče a dotýká se tématu sociální identity. V oblasti motivace ke hraní práce rozebírá jednotlivé motivátory, které identifikovaly předešlé studie a následně se soustředí na dva důležité faktory spojené s avatarem, kterými jsou identifikace s avatarem a ponoření do hry. V části dedikované nákupům ve hře je ve zkratce vysvětlený systém mikrotransakcí a rozebrány důvody k nákupu ve hře. Praktická část navazuje na teoretickou a zasazuje téma do českého prostředí, přičemž zkoumá a popisuje způsob, jakým avataři, jejich design, funkce a zpracování, ovlivňují motivaci ke hře a následné nákupy v ní. Praktická část nejprve analyzuje chování hráčů při editaci avatarů a následně při nákupu virtuálních položek pro avatary. Získaná data nakonec potvrzují nebo zamítají hypotézy vycházející ze studií předešlých autorů.
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Rosová, Sylvie ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi jako všeobecné téma, ale soustředísetakéna5v módnímprůmyslučastodiskriminovanýchskupin,atonalidirůzných ras a etnik, lidi nosící nadměrn ou velikost, lidi nad 50 let, lidi z LGBTQ+ komunity a handicapované jedince. Tyto skupiny jsou v oblasti inkluze považovány za nejdůležitější. Z pohledu marketingupakpopisuje,jakjemožnéjednotlivémenšinyzapojitajakýmájej ich zapojenípotenciální vlivnafirmuanazákazníka. Inkluzivnímarketingjedálevysvětlentaké vespojenís dalšímisouvisejícímipojmy,jakojenapříkladCSRnebomultikulturnímarketing. Praktickáčástnavazujenateoretickouazasazujedanétémado českéhoprostředí. Zkoumáa popisuje způsob,jakýmčeštíspotřebitelévnímajíinkluziv módnímprůmyslu.Nejprveprobírá názor respondentů na inkluzi obecně a následně po vzoru teoretické části řeší jednotlivé minorityzvlášť . Výsledkyjsoudále rozděleny podlepohlavía porovnávány zaúčelemzjištění, jak se mužský názor na inkluzi liší od ženského. Získaná data jsou nakonec zasazena do kontextučetbyaporovnávánas tvrzenímipředešlýchautorů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Rosová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.