Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Typografie web designu
Uhlířová, Martina ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Malečková, Dita (oponent)
Typografie je jedním z nejdůležitějších prvků dobrého web designu a součást marketingové kampaně. Dobrá typografie vytváří design atraktivnější a vede čtenáře k přiznání důležitosti titulům a samotnému textu. Cílem diplomové práce bude charakterizovat dobrou a špatnou typografii a v závislosti na ní hledat moderní trendy v užití typografie v digitálním prostředí. V teoretické části práce budou popsány základní vlastnosti typografie. Praktická část bude soustředěna na rozlišení tzv. přitažlivé typografie a vizuálního smogu a hledání konkrétních příkladů, skrze které lze demonstrovat trendy typografie web designu.
Pracovní listy pro galerijní animaci
Líbal, Ondřej ; Raudenský, Martin (vedoucí práce) ; Čech, Viktor (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra výtvarné výchovy Název bakalářské práce: Pracovní listy pro galerijní animaci Autor práce: Ondřej Líbal Vedoucí práce: doc. PhDr. Martin Raudenský, Ph.D. Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vytvořením grafického pracovního listu (autorské knihy), v podobě ilustrace spojené s textem, který bude sloužit jako edukační pomůcka v instituci typu výtvarné galerie či muzea s podobnou funkčností jako galerijní animace. Knihy (listy) jsou koncipovány na produkci určenou dětem s pomocí rodičů, mladistvým, nebo také náhodným návštěvníkům. Vytvořil jsem variantu pracovního listu, témata koncipoval dle věku daných uživatelů. Autorská kniha (list) se vztahuje na určitou galerii a výstavu v ní probíhající. Pracovní balíčky jsou obsahově vytvořeny ve dvou variantách - Balíček pro rodinu s dětmi, nebo mladší skupinu žáků, v barevném grafickém provedení a rozšířeného obsahu věcí pro tvorbu. A zjednodušený balíček pro starší návštěvníky galerie, pouze s tužkou, který je i méně ekonomicky náročný. Prošel jsem potřebné informace a data z institucí, vytvořil knihy (listy) a následně se celou akci aplikoval na žácích a náhodných návštěvníků galerie. Obsah listů (knihy) se vztahuje buď na konkrétní situaci, objekt, umělecké dílo, nebo na celou instituci. Každá kniha obsahuje...
Historie a úroveň soutěže o nejkrásnější české knihy roku z pohledu hodnotící komise a reakcí v dobovém tisku
Richter, David ; Petruželková, Alena (vedoucí práce) ; Landová, Hana (oponent)
v českém jazyce: Tato práce se zabývá porovnáním jednotlivých ročníků soutěže Nejkrásnější české knihy roku mezi lety 1966 až 1990 s ohledem na celkový stav československé knižní grafiky, typografie a polygrafie. Sumarizace historického vývoje je provedena analýzou dobových periodických publikací odborného i laického charakteru. Práce je rozdělena na teoretický úvod k problematice s přesahem k historickým souvislostem, samotnou analýzu reflexí soutěžních ročníků a na stručné představení tří výrazných osobností knižní grafiky a typografie druhé poloviny 20. století Oldřicha Hlavsy, Milana Hegara a Jiřího Rathouského.
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Relace mezi verbální a neverbální složkou v reklamních komunikátech.
Rybová, Aneta ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vztahy verbální a neverbální složky v reklamních komunikátech. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy všeobecně, cílové skupiny a modelu působení reklamy na adresáta. Podrobněji jsou zpracovány jednotlivé složky heterogenního komunikátu, tedy složka verbální (slovo) a neverbální (především obraz a barva). Druhou (praktickou) část představuje analýza osmi tištěných časopisových reklam ze dvou okruhů, kterými jsou reklamy na automobily a reklamy na banky. Práce obsahuje srovnání jednotlivých reklam v rámci každého okruhu a závěrem rovněž srovnání specifik obou kategorií. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Časopis Raut, proč nemají graficky výjimečné časopisy na růžích ustláno?
Korábková, Kateřina ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Láb, Filip (oponent)
(abstrakt) Práce Časopis Raut, proč nemají graficky výjimečné časopisy na růžích ustláno? podrobně popisuje časopis, který vycházel počátkem 90. let. Detailním způsobem se věnuje jednotlivým prvkům jeho mimořádné grafické úpravy. Její výjimečnost vychází nejen z nezvyklého formátu Rautu, ale i z velkorysé práce s obrazovým materiálem a typografií, která se vymyká běžným pravidlům pro časopiseckou produkci. Neobvyklost Rautu se týká i obsahového zaměření časopisu, které má přesah směrem k národnostnímu podtónu. Pro hlubší pochopení Rautu je nezbytné zasazení časopisu do kontextu 90. let, který byl pro jeho vznik klíčový. Vzhledem k výlučnosti Rautu na časopis reagoval tisk, odlišně český a zahraniční, přičemž tato práce sestavuje mediální obraz Rautu. Součástí práce je i rozhovor se šéfredaktorem a art direktorem Rautu Alešem Najbrtem. Rautu vyšlo pouze pět čísel a na jeho zániku se podílelo několik faktorů. Z nich vychází závěr práce, který lze zobecněné podobě aplikovat na jiné časopisy s výjimečnou nebo nezvyklou grafickou úpravou.
Originální a převzatý zdroj v síti internet
Svatý, Michal ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Práce se věnuje problému autorství na internetu. Pokládá si otázku zda můžeme k dílu přistupovat čistě jako k uzavřené struktuře znaků, nebo zda je nutné brát dílo jako širší strukuru. První část obecně ukazuje internet a jeho specifika coby média. Druhá část je věnována problému autorství, východiskem je zde tradiční pohled Nelsona Goodmana, který zkoumal vztah autenticity díla s ohledem na vnitřní uspořádání prvků zkoumané struktury objektu. Třetí část ukazuje teorie, které jsou v rozporu se stanovisky Nelsona Goodmana, řada pohledů různých autorů popisuje prostředí podléhající neustálým změnám a vyznačující se neustálým sdílením informačních zdrojů. Pozdější teorie ukazují, že pohled na autorství přesahuje doménu daného díla. Závěr přináší syntézu těchto pohledů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.